Birkaç ay çalışıp kendini kanıtlarsan seni işe alabiliriz diyor müdürüm.
Makine mühendisiyim.
Birkaç ay çalışıp kendini kanıtlarsan seni işe alabiliriz diyor müdürüm.
Makine mühendisiyim.
hanımefendi yanlış anlamayın da normla kanunlar da bile 2 ay deneme süresi olur ve sigortalı olur sizde vasıflı bir mesleğe sahip birisiniz kendinize yakıştıra biliyormusunuz bu durumu onca oku et bir tane aç gözlü pis boğazın birisi sizi enayi gibi çalıştırsın siz bilirsiniz tabi sizin için HAYIRLISI olur umarım
bir işveren olarak ben anlamıyorum bu işveren arkadaşlar bu riski nasıl göze alabiliyor sigortasız personel çalıştırmanın cezasını nasıl göze alabiliyorlar bence şahsen burayı şikayet et ve işe girme

Sigorta priminin 3 kati kadar zarar veririm. Nede olsa sikayet edemezler. G... leri mikilir.
Makine mühendisisin, emeğin ve diploman çok değerli 👍 Sigortasız çalışmak Türkiye’de yasal değil ve seni ciddi risklere sokar. İş kazası, sağlık sorunu ya da ödeme problemi yaşarsan ortada kalırsın. Kendini kanıtlamak istiyorsan deneme süresi zaten yasal olarak mümkün. Değerini ucuza pazarlama 💼 Güçlü dur, şartlarını koru. Uzun vadede saygı gören hep net duran olur 💪
Cevap
8Cevap
sigortasız işçi çalıştırmak suçtur.
Gir biraz çalışıp şikayet et en azından senden sonrakini usulüne göre ise alırlar ve hakkini da verirler
Geçen hafta arkadaşım sigortasız 1gunlüğüne işe gtti ve vefat etti
Ne yaparsan yap mutlaka sigorta güvencen olsun
Bence o riske değmez eğer çok acil değilse çünkü o süreçte başına bir şey gelebilir veya paranı eksik verir bilemedin primin düşer ve seni ne zaman sigortalı yapacağı da belli değil
Gir SSK ya da şikayet et
Hayır sigortasız calisilmaz
Hayır tabii ki
Bence yapma öyle bisey
Yasak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?