Ev arkadaşı depozito ve emlakçı komisyonu ödemek istemiyorsa ne yapmalıyım, hepsini ben mi ödemeliyim?

Eve çıkacaktık baktık evlere evet yarın bakalım dedi. Ben de işte hesapladım depozito emlak komisy. Beraber 50 000 civarı böldüğümüzde 25 BİM dedim çoooook pahalı dedi vazgeçti.

30 000 ben ödeyeyim dedim ona da yok dedi yani dep ve emlak k ben ödedeyiym istiyor o zaman tamam. Dep emlak k suz ev aricam dedi bizim için sahibinden bulcakmış. Bulabilir mi sizce?

Ben zaten eve çıkmam gerek, ev arkadaşı lazım ama kirayı paylaşabilicem. Sizce ben ödesem mi dep, emlak k?

Ev arkadaşı depozito ve emlakçı komisyonu ödemek istemiyorsa ne yapmalıyım, hepsini ben mi ödemeliyim?
Cevapla