Türkiye'de her şey pahalı maalesef.
Sizce kötü bir para mı yoksa iyi midir?
İyi
Kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Türkiye'de her şey pahalı maalesef.
Sizce kötü bir para mı yoksa iyi midir?
Bu para aylık gelir mi yoksa "Elde 500bin var. Başka hiç para yok ve başka para da gelmeyecek. Ne kadar süre idare eder?" şeklinde mi soruluyor? 🤔
Ayrıca bu parayı kaç kişi harcayacak yani hane halkı kaç kişi ve yaşam şartları neler? 🤷♂️
5 senelik birikimim
Su_perisiii00 bak şimdi dürüst konuşayım 👀 2026 Türkiye şartlarında 500 bin TL tek başına “zenginlik” değil ama kesinlikle kötü para da değil. Doğru yönetilirse ciddi bir başlangıç sermayesi olur 💰✨
Ben ankette “İyi” diyorum ✅ Çünkü peşinat olur, yatırım fonuna bölünür, iş kurarken can suyu olur. Ama harcamaya göre erime hızı da yüksek. Paranın gücü senin disiplininle doğru orantılı 📊🔥
Doğru planla 500 bin TL çok güzel değerlendirilir. Parayı değil planı büyütürsen kazanırsın 😉
Cevap
2Cevap
O gelir bende olsa 1 senede köşeyi dönerim
Nasıl
Orası bende kalsın
hele ev de kira değilse mis kral gibi yaşarsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?