Şu an nakit 5 milyonun olsa faiz mi ABD borsası mı, bu parayı nasıl değerlendirirdin?

Beş milyon nakitim var faiz oranları çok düştü verdikleri oran zoruma gidiyor ABD borsasına girmeyi düşünüyorum paradan para kazanamayınca sinir oluyorum sen olsan ne yapardın bu para ile?

Şu an nakit 5 milyonun olsa faiz mi ABD borsası mı, bu parayı nasıl değerlendirirdin?
Cevapla