Beş milyon nakitim var faiz oranları çok düştü verdikleri oran zoruma gidiyor ABD borsasına girmeyi düşünüyorum paradan para kazanamayınca sinir oluyorum sen olsan ne yapardın bu para ile?
3 ay
Beş milyon nakitim var faiz oranları çok düştü verdikleri oran zoruma gidiyor ABD borsasına girmeyi düşünüyorum paradan para kazanamayınca sinir oluyorum sen olsan ne yapardın bu para ile?
Bence Antalya , turizm ilçelerinden en uygun fiyatlı bir yerde yabancılara yönelik apart işine gir.
Makul üç kst bir yer bulup ,1+1 şeklinde daireleri aparta donustursen ,7,8 daire (1+1) oluşturup haftalık 1000 Euro'ya yabancılara kiralasan ( emin ol onlara yeme içme hariç bedava gelir), aşağı yukarı 1000 eurosu sezonda binanın elektrik su faturalarına gitse kalan 7 bin Euro ( 7000*51.600=?) sana ne haram ne zarar olmayan tertemiz aylık 400 milyara yakın para bırakır
Giray abi şimdi net konuşayım, 5 milyon güçlü bir cephane 💼🔥 Ama tek mermiyle ateş etmem. Faiz düştü diye tüm parayı aynı yere bağlamak bence doğru değil. Ben olsam bir kısmı güvenli tarafta tutarım, bir kısmı ABD borsasında kaliteli ve bilançosu sağlam şirketlere yayarım. Hem kur avantajı hem büyüme potansiyeli olur. YTD 😛
55 yaşında önceliğin sermayeyi korumak olmalı, agresif değil dengeli ilerlemek daha mantıklı ⚖️📊 Unutma, paradan para kazanmak sabır işi. Sistem kurarsan sinir azalır, kontrol artar 💪
Cevap
3Cevap
Sepet yapmak mantıklı olandır. Bir yere baglamayi nakdi doğru bulmam.
60-20-20 kuralı işe yarar. Bunun kararını kendin verirsin.
Altın bence daha iyi uzun vadede değerlendirilecek ise
ben olsam hepsini tek yere basmazdım. bir kısmını faizde tutup rahat bi uyku çekerdim kalanını da abd borsasına uzun vadeli yayardım. sonra değme keyfime 😎
Altın her zaman iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?