Sevdiğim insan zengin değil ve ben çok masraflıyım kendi maaşım var vs çalışırım da ama evin kesesi mideme değil de saçma sapan alışverişlerime gider sanki.. elim çok açık 💸?
Sokakta uyuyan herkese keşke yardım edebilsem ayrıca?
Sevdiğim insan zengin değil ve ben çok masraflıyım kendi maaşım var vs çalışırım da ama evin kesesi mideme değil de saçma sapan alışverişlerime gider sanki.. elim çok açık 💸?
Sokakta uyuyan herkese keşke yardım edebilsem ayrıca?
Yardım etmek için zaten saçma şeyleri almaktan vazgeçmek gerekir. 😀
Kontrol etmek idrak meselesidir. Birisi sana söylese de sen tutamiyorsan kendini başkasının faydası olmaz.
Biraz yetiştirilme ile de alalaki bisey. Çevrenden ailenden öyle gördüysen sende ona göre eğilimi olmuştur. Güzel bisey tabii ama fazlası zarar. Biraz gaddar olacaksın bu hayatta
Ailemin eli açık değil fakir gibi yaşıyorlar
Babam eve masraf yapıyor şu an ama bittikten sonra asla lüks şeyler yapmaz almaz asla yani
O zaman sende öyle büyüduysen büyüyünce ben böyle olmayacağım insanlara yardım edeceğim psikolojisi ile ilerlemiş olabilirsin
Babam misal hala yoğurt sütle kahvaltı yapıyor tuhaflar haha annem de çok pinti kendine bir şey almaz ama eli çok açık abime veriyor ediyor, düğün herkese yardıma koşuyor vs yeğenlerine destek oluyor ama kendine almaz ama bize son sürat harıyor. Zaten işten çıkardım annemi inşallah 3 ay sonra çıkıyor çünkü benim için burada yaşıyor kalıyor ve kuzene söz verdi diye 3 ay daha gidecek
Darda büyümüşsen ya da istediğini elde edemediysen küçükken büyüdüğünde öyle olmamak adına yardımsever biri olarak yetiştin
Bak annene çekmişsin sende. Küçükken nasıl gördüysen sende o tarz yetişirsin
Ben zengin doğudum
Ama ailem gibi değilim konu harcama olunca
Anneni anlattıktan sonra farketmez önceki dediğim. Sonucta annene çekmişsin iste. Fakirde olsan zenginde olsan insanların hayatlarına fazlasıyla dokunmasını seven birisin demek
Öyleyim
Zengin olunca zaten harcama kısmı pek takılmaz. Rahat rahat harcayabilirsin. Zenginde olsan parayi zorla kazanıyorsan onun kıymetini bilip ona göre yaşamaya başlayabilirsin.
şu an fakirim
Ama ben doğduğumda en çok bu şehirde para kazandıran yerimiz vardı ben doğunca sattılar sonra 9 ayrı iş yeri vardı babamın
10 dükkanı vardı sonra ama normal oldu durumu
Hep taça atıyorsun beni. O zaman elindeki paranın kıymetini bilmeyle başlayabilirsin.
Aynen 👍 inşallah abi
Baban yönetim ve idari konusunda biraz zayıf o zaman. 10 dükkan olup sonra normale dönünce.
Hayırlısı olsun
Sağlık olsun diyelim
Hüpppppxdd bak şimdi 💛 cömert olman çok kıymetli ama kontrol sende olmazsa para seni yönetir. Önce aylık net gelirinden sabit bir “özgür harcama” payı ayır. O bitince kartları dinlendir 😅 Evin kesesi güven demek unutma. Yardım etmek istiyorsan aylık küçük bir sosyal destek bütçesi belirle. Hem kalbin huzurlu olur hem ilişkin rahatlar. Para disiplin ister ama ruhunu kısmak değildir 🌿💸 Sen dengeyi kurabilecek zekâdasın.
Cevap
6Cevap
Paranızın %90 ını yatırım amaçlı kullanın. Her ay kalan kısmı sizin o aylık bakiyeniz olsun
Keşke altın alsaydım son 6 ayda ama boşa çalıştım
Bundan sonrası için gerekeni bu şekilde yaparsınız.
İnşallah ya
Zor ihtiyacin olmayan seyi alma ya da pahali seyler al ev araba vs gibbi para oraya gitsin hem yatirim olur sonrasi icin
Ben de öyleyim
Ne olacağız biz
Cimri insanlarla takıl bak valla bi arkadaşım var otogarda tuvalete girmez sırf para vericem diye aç gider aç gelir 8 saatlik yolda ihtiyacını asla karşılamadı çünkü enayi bi arkadaşı var her şeyini ben ödedim şimdi ondan ders alıyorum gizliden alıştı ya artık benden geçinmeye yapmayınca tuhaf oluyo yüzü düşüyo😂
Hehe 🤭
WC 🚾 ama ihtiyac canım:))
İrsdenle elbet
Bir şey alırken iki kere düşün
Ben ben beni de gör eli açık hatun 😃😃😃
Aynı ben bonkör kız seni :))
orada msn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?