Yani yeni üniversite mezunu oldum kurumsal bir şirkette çalışıyorum şu anda ancak bu kadar maaşlı olan iş bulabildim ama az mı çok mu bilemedim.
Evet, biraz az
Hayır, normal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani yeni üniversite mezunu oldum kurumsal bir şirkette çalışıyorum şu anda ancak bu kadar maaşlı olan iş bulabildim ama az mı çok mu bilemedim.
Gayet normal. Hayırlı olsun. Her zaman daha iyisi de azı da vardir. Önemli olan diğer beklentilerini de karşılaması. Çalışma ortamı, iş-ev mesafesi, yan haklar, huzur, arkadaşlık ortamı, üst yönetim ile ilişki, maaşın zamanında yatması... vb
Su_perisiii00 bak şimdi dürüst konuşayım 😊 2026’da net asgari ücret 28.075 TL. Yeni mezun olarak 65 bin TL kurumsal bir firmada başlamak çoğu sektör için gayet iyi bir seviye. O yüzden ben “Hayır, normal” diyorum 👍
Önemli olan sadece maaş değil, öğrenme hızı, yan haklar ve kariyer yolu. İlk 2-3 yıl gelişim yılıdır. Kendine yatırım yaparsan maaş zaten seni takip eder 💼✨ Sen iyi gidiyorsun, güven bana.
Cevap
5Cevap
Azda olsa sigortanın ödenir nir an önce emekli olursun
Ne kadar iyi sayılır
Fark etmez, çalış. Sonrasına sonra bakarsın
Ne kadar iyi sayılır
Yeni mezun içi bence fena değil..
Normal tabiiki.. Tecrüben var mı?
Yok
Olacak işte
Fazla bile
Dalga geçme
Fena değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?