Saçma değil mi parasını faize yatırmış her ay getirisi var
3 ay
Saçma. İyi bir fiyatta ev alır, evlendiğinizde rahat edersiniz. Arta kalanlarıyla varsa arabasını yeniler.
Bana kalsa 7 milyona 3+1 veya 4+1 alırdım, kalanlarıyla kendime ve evleneceğim kıza birer araba alırdım. (Arabada sıfır veya ikinci el fark etmez)
2 tane arabası var 🤦🏻♀️
Nişanlın iki gün sonra bir şekilde o parayla horsada büyük kaybetse sende dibi boylarsın parasi bu kadar kıymetli olan adamın başka birşeye kıymet verme ihtimali olduğunu düşünmüyorum. Parası olmayınca da bu adam dipleri görür diyeyim. Bu adamdan iyi bir eş olmaz. Önceliği parası senin rahatin değil.
Ayrıca faizden gelen parayı yiyen adamın hayatı eninde sonunda b*k olur harama bulaşmış. Allah'ın yasağına uymayan kişi Allah'a savaş açmış demektir o savaşın kazananı belli. Şeytan parayla insanı kandirir. Ama faiz elindeki helal paranın tamamını harama çevirir
Bu çok kötü bir yol. Hem kendisine hem de size faiz yediriyor. Çocuğu olsa ona da yedirecek. Kaldı ki faiz yiyen adamın sulbünden çıkacak çocuk da (Allâhu â’lem) pek hâlis olmayabilir.
İnancınız varsa bu yoldan dönüp tövbe etmesini sağlayın. Yoksa AYRILIN.
Onun için nakitte kalmak ve getiriyi korumak daha güvenli görünüyor olabilir sana saçma gelse de aslında risk algınız farklı olabilir mesele paradan çok bakış açısı gibi 🌹 ❤️
Bak şimdi senin baktığın yer “ev alalım kafamız rahat olsun” tarafı 🏠 Mantıklı bir düşünce. Ama o da muhtemelen “12 milyon çalışsın aylık nakit akışı üretsin” diye bakıyor 💰
2026’da faiz getirileri hâlâ güçlü. 12 milyonun aylık getirisi ciddi bir kira bedelini fazlasıyla karşılayabilir. Parayı bağlamak yerine likit kalmak isteyebilir. Bu nakit akışı stratejisi YTD 😛
Burada mesele finans değil aslında, vizyon uyumu ❤️ Oturun kira mı mülk mü hedef mi özgürlük mü bunları netleştirin. Ortak plan güveni büyütür. Parayı yönetmek kolay, zihniyet uyumu daha değerli 😉
Cevap
17Cevap
Demek ki parayı seviyor gadası
39 yasindayim hayatim ticaretle gecti. faizle ugrasip iflah olan birini gormedim. Bence nisani at. Eninde sonunda o adam ekmege muhtac kalacak sende beraber suruneceksin. Milyonlari hic ettik ama faize bulasmadik. Tekrar tekrar ayaga kalktik. Bankaya bulasan arkadaslarimiz halen kiraci halen borc bataginda... yol yakinken don. Bir gun dersin bir abi yazmişti.
Değil.. ev almamak bir tercih.. parayı kullanmak bana da daha mantıklı geliyor.. birde bir yerde sabit kalmak fikri de beni itiyor.. bende ev almıyorum..:))
Parayı yatırımda kullanabilir ve kirada durmak daha avantajlı olabilir. Matematiğini anlattırma, öyle işte
Faizin haram olduğunu bildiğin halde ordaki nir hayat farklı şekilde burnundan gelir. Kaldı ki daha şimdiden herşeyi kontrol etme gidin seni hiç eder.
Paranın köpeği olmus artık o... ev alma ımkanı varken kırada oturan kafasızdır
Faiz haram işte öyle para bekleyenden pekte fayda gelmez
Biz ona mal diyok o parayla iş yapılır o parayla dükkan açılır ya allahım yarenim helal kazanç varken neden insanlar buna yöneliyor
Dükkanı bar zaten, 2 tsne de otoparkı var
Olsun villa alırdım yalovadan
Hakli. O para neden eve baglansin. Ayrica baskasinin parasi uzerinden hayal kurma
Eşim olucak neden kurmayayım? Ayrıca benim paragöz biri olduğumu düşünüyorsan eğer aile evinde çok çok fazlasını gördüm kirada hiç yaşamadım ve endişeliyim kiracı nasıl olunur bilmiyorum ben hep ev sahibi konumundaydım
Adam yanlis yapmis sana parasini soyleyerek.
Ikinizde calisip alirsiniz evinizi
Para hırsı olanla evlenip mutlu olacağını mi saniyorsun
240 bin banka vadesi alacak aysa o paraya 20 bn kira verip kar ediyor yilda 2.880 bn kar elde edecek
2.880.000 yani
Vardır bildiği boş ver
Faizle elde edilen kârdan ne hayır gelecek
Evlendikten sonra alırsa ortak olursun eve daha iyi boşandığında yarısı senin olur
"ben kirada oturmam" de
Bana. bi 500bin versin ya
Para adamın para, istediği gibi kullanır
Fazla güvenme ikigün sonra bırakır seni
Ne kadar getirisi
Bilmiyorum ama var baya
Mesela ne kadar baya dediğin
300 küsür
Daha neler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?