Türkiyede turist olup dolar bazlı yaşamak ister miydiniz, neden 🇹🇷?

Biliyorsunuz ki Türkiyede Türk vatandaşları ikinci sınıf herşeyi ev araba turist ve yabancı uyruklular alıyor tl düştükçe doların değeri yükseldiği için paraları her an değerleniyor sizde aynısını istermiydiniz?

Türkiyede turist olup dolar bazlı yaşamak ister miydiniz, neden 🇹🇷?
Cevapla