Kızımı almak istiyorsan
9 adet (tanesi 60 gramdan) bilezik
Takı seti vs isteyen kız babasına
" Fiyatlara KDV dahil mi?" diye sorunca kavga çıktı.
Sizce kim haklı?
Kızımı almak istiyorsan
9 adet (tanesi 60 gramdan) bilezik
Takı seti vs isteyen kız babasına
" Fiyatlara KDV dahil mi?" diye sorunca kavga çıktı.
Sizce kim haklı?
Istemede ailemden birileri yok Kızımı alacaksan şunları şunları al yok analık hakkı yok süt hakkı yok abilik hakkı falan bi kere her şeyden çok kıza haksızlık Almak kelimesi bile hakaret kim kimi kimden alıyo ki erkekte kızda aile evinden ayrılıyo kendi hayatini kuruyolar
ama Türkiyenin bktan gelenekleri ve şartları durumu o kadar zorlastiriyo ki Yaşamak bile zorken kocanın veya karının köylü akrabaları ciftetelli oynayıp 400 tl takması için düğün borcuna kına borcuna girmek akıl kârı değil
Aynen öyle...
Ben de kızın babasının yüzüne söylemiştim :
" Satıyor musunuz kızı?" diye...
" Kendimiz için değil, kızımız için istiyoruz vs" dediler.
Kız hala evlenmemiş bildiğim kadarıyla 😀
Ama hayat geçiyor...
40 yaşıma geldim hiç evlenmedim bile...
Saçma sapan gelenekler vs yüzünden...
Bu soruyu soran bence sonuna kadar haklı 😂 Çünkü bugün altının gramı ne olmuş, KDV’si, işçiliği derken rakamlar uçuyor 💸
Altın isteyen baba da hakkını arıyor olabilir ama karşı tarafın bütçesini düşünmek de önemli. Asıl sorun üslup bence. Aynı soru sakin ve esprili bir dille sorulsa kimse alınmazdı. Evlilik iki tarafın da cebini yakmamalı, orta yol şart 💍✨
Cevap
1Cevap
Ben evleneceğim karının ailesine para mara vermem, para istiyorlarsa ayrılırım. Mal mı alıyoruz mk
Zaten bu yüzden sordum.
Haklısın. İyi yapmışsın
ne bu altın listesi be evlenmek de zor iş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?