Erkek arkadaşımın borcunu ödedim, sürekli para istiyor ama evlilikten kaçıyor. Sizce beni kullanıyor olabilir mi?

İki yıldır sevgiliyiz tanıdığımdan beri borcu olduğu için ben ona destek olmak için yardım ettim , artık o da bunu görevim gibi görmeye başladı maaşıma zam gelince istediği parayı iki katına falan çıkartıyordu Ben de neyse diyordum veriyordum ama ne zaman evleneceğimizi sordugumda askere gitmeden kesin bir şey söyleyemem deyip beni oyalıyordu (oysaki evlenelim diye zorlamak için sormuyorum sadece ne kadar bekleyeceğimi bilmek istiyorum ki iki yıl uzun bir süre benim için) bana dese ki askerden gelince bir adım atarız tamam ama bunu demeyip beni terslemesi ve sinirle de olsa istemiyorum evlenmek demesi beni çok üzdü o günden beri konuşmuyoruz bu ihtimali düşünmek istemiyorum ama beni kullanıyor mu sizce ( O da destek olur ben zordayken hediyeler alır her hafta çiçek alır hediyeler alır)

Güncellemeler
4 ay
Gerçekten evlenmek istemiyor mu yoksa baskı altında olduğu için mi böyle davranıyor borç yüzünden
Erkek arkadaşımın borcunu ödedim, sürekli para istiyor ama evlilikten kaçıyor. Sizce beni kullanıyor olabilir mi?
Cevapla