28 bin asgari ücretle kira 40 binken tek başıma nasıl geçineceğim, ne yapmalıyım?

Tek başına ev tutmaya çalışıyorum depozite emlak kira üç Total para denklestiremiyorum + mesai veya farklı part islerede gitmeye başladım şu an 1000 TL apartt kalıyorum mesela hiç güvende hisssetmiyorum. Gelecek kaygısı yaşıyorum kazandığım üç beş kuruş yemeğime konaklamaya rutin anca yetiyor birikim yapamiyosun vadeli koyup ek gelir veya araba satın alıp kiraya verip kazanç veya altın hiç bişi alamıyorum gelecek odaklı yatırım ticari şeyler yapmak isteyip hevesim kaçiyo yok olmuyor anca dolar yapabiliyorum oda biriktirmek için dolara harcama elin gitmez ama TL çabuk biter 200 TL 20 TL olmuş anasını satayım ne olcak böyle? Kendi ülkesine sahip çıkmamış gelip bizi mi savunacak kaçmışlar gelmişler biz bunlarla niye aynı çatı altındayız mesela onlara verilen imkanlar bende yok şahsen ben başvuru yaptım zaman red yiyorum bir kuruş destek yok.. ha demiyorum mecburlar ama kendi ülkenin insanı aç mağdurken buna çözüm yokken niye başkasına bakıyoruz :) yaa çok şeyle solemek dökmek istiyorum Silivri soğuk

Güncellemeler
4 ay
Böyle sistem olmaz olsun ekonomik savaş veriyoruz üç yıl sonra zaten iç savaş cikar. Halk olarak niye ayaklanmiyoruz mesela makarna+çay a talim olmam hım 🤔🤔 mesela ne verim aliyoruz makarna yemekten hamur beyinli mi olduk error düşünme algı kaybu mallık yaşıyorum şahsen protein almayalimmi kalsiyum manda yoğurdu yemeyelimmi?
Güncellemeler
4 ay
Arkadaş sen tek başına en düşük 500 dimi ulan dışarı çıktık ama bilmem ne kadar gidicek deyip karını çocuğunu alıp rahat çıkabiliyor musun? Gecinemiyiruz geciriyolar...
28 bin asgari ücretle kira 40 binken tek başıma nasıl geçineceğim, ne yapmalıyım?
Cevapla