Eşim gerçekten cimri mi yoksa ben mi abartıyorum, bu evlilik böyle yürür mü?

4 yıllık evliyim bir cocugum var 2 yasinda gurbetteyiz kendi halimizdeyiz. Eşim buzdolabını dort dortluk doldurur vurması aldatması yok ama adam onun dışında her seye cimri param yok diyor.

hiç tatile gitmedik telefonum4 yildir bozuldu begendiigim telefon 35 bin lira mesela 15 bin liraligi al sen zengin misin diyor ustume basima almam ne bileyim ehliyet almak istiyorum yok kuafore gitmek istiyorum yok bacaklarim çok rahatsiz hep agrim olur robot supurge cok ihtiyacim olan bir sey çok yalvardim almadı en son kendim kredi kartna. Cektim aldim yavas yavas öderim diye arkadaslarim gurbettesin esinin maasi da 9 k felan aluyor az. Degil aama niye boylesin deyip bakiyorlar bana gucumw gidiyor kiskanclik her turlu kısıtlama var ama o ben çok iyi bir kocayim diyor

ama artık sürekli aglama krizleri boşanma planları cocuguma karsi tahammul edemiyorum dayanmamaya basladim.

Eşim gerçekten cimri mi yoksa ben mi abartıyorum, bu evlilik böyle yürür mü?
Cevapla