Esim asgari ücretle kazandığım kendi paramı harcamama neden karışıyor?

Gereksiz bişey almıyom evin ihtiyaçları mutfak alışverişi bide kıyafet alıyom kendime laf atıyor bana tutumlu ol diye onun parasından bir kuruş almıyom bende calisiyom kendi paramla alıyom her aldigimi bana tutumlu ol diyor para biriktirelim ev alalım diye aldığımız para asgari ücret ya anlamıyor beni insan gibi yaşayıp giyinemiyeceksek niye yaşayalım

Esim asgari ücretle kazandığım kendi paramı harcamama neden karışıyor?
Cevapla