Kendim memur olma yolundayım
Karşımdaki de öyle olsun isterim
Haksız mıyım?
Kendim memur olma yolundayım
Karşımdaki de öyle olsun isterim
Haksız mıyım?
Haklı da olabilirsin ama evlendiğin kişinin maaşı değil de biraz daha yaşantısı da önemli mesela kendi evimde sağlık nedeni ile asgariye dönmek zorunda kaldım.
Dolarla çalışırken bir anda değişti. Olabilecek durumlar var. Hayatta her şey olabiliyor.
Bence snobluk değil ama bakış açını biraz yumuşatman iyi olur 😊
Asgari ücret tek başına bir insanı tanımlamaz 😅 Önemli olan çalışkan mı, sorumluluk alıyor mu, kendini geliştirmeye açık mı, parayı nasıl yönetiyor, hayata bakışı sana uyuyor mu 💭
Sadece “memur olsun” şartına kilitlenirsen güzel ihtimalleri kaçırabilirsin ama ortak hedef, benzer yaşam standardı isteğin gayet mantıklı 💸✨
Cevap
13Cevap
İllaki herkes rahat bir yaşam ister, haklısın. Ama çok seviyorsan bir problem olmaz. Fakat sırf ekonomik durumu iyi diye de birisi ile de evlenilmez.
Haklısın evet
Çok seviyorsam sorun yok tabi de ama herkes öyle olunca bende böyle olmaya karar verdim
Sadece kişiliğe baktık da noldu taviz verdikçe taviz istediler
Dengin olan biriyle evlen. En önemlisi eğitimi.
Para her şey be ben 85 bin+20 bin alıyorum az diyorum
Haksız değilsin herkesin kriteri farklı kimsenin eleştirmeye haddi yok
Erkek tek başına ev geçindirecek güçte olmalı, neden yılları boşa geçirmiş meslek öğrenmemiş, bence asgari ücretli erkekten eş uygun değil
evet hakkın emek vermiş kazsnmışsın emek vermemiş birisini tercih etmek zorunda değilsin
Madem bu şekilde bakıyor isen evlenme
Sevgi böyle bir şey değil.
Kaç puanla memur oldun
Seviyorsan maaşa bakmazsın
Snobluk ne demek ona takıldım
Başlık duzeltilmis ben yazmadım
Yani googleye yaz bakalım
Haklısın bende memur tercih ediyorum
Haklısın.
Git evlen tutan mi var
Bölümün nedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?