Erkek arkadaşım sürekli benden para istiyor, borçlarını ödemek zorunda mıyım 😔?

Her ay kart borcunu ödüyordum bu ay zam aldım diye iki kartının borcunu da istiyor benden, Ben de dedim ki ben senin iki kartını ödemiyordum şimdiye kadar birini ödüyordum onu niye benden istiyorsun tamam aşkım şimdi atma istemiyorum diye trip atıyor atmayınca da kendimi çok kötü hissediyorum ne yapacağım nasıl kurtulacağım psikolojiden onu da çok seviyorum destek olmak istiyorum çok borçu var Ama sürekli paramla onun borcunu ödemek artık beni yoruyor

Erkek arkadaşım sürekli benden para istiyor, borçlarını ödemek zorunda mıyım 😔?
Cevapla