Paran ve mesleğin yoksa hayat niye bu kadar zor ve insan seçiyor gibi geliyor?

Paran varsa her şey mübah oluyor paran yoksa mesleğin yoksa kısaca yeşillikler yoksa burunlarının ucuyla bakmıyorlar bu erkek arkş kız arkş edinmede de aynı. Param olmadığı için en tipsiz en sapık erkekler beni buldu hayatım boyunca 12 yılım boşa gitti. Hayat denen sermaye safsan 100kat daha koyuyo adama.

Daha doğru düzgün 1 insan tanımadım bu yaşıma kadar. Akrabslar yılan hayatımdaki tek arkş dediğim insan yılan kardeş desen yılan erk arkş desen bin kat yılan. Bıktım bu hayattan. Hiçbir şeyde hevesim kalmadı sanki ucuz mal kullanıcısıyız hep ucuzlar bizi buluyor.

Güncellemeler
5 ay
Şu soruda bile gevzekler çıkıuor ulan bir tane düzgün insan yok mu lan?
Güncellemeler
5 ay
Aranızda 1 2 kişi hariç insan yok hadi s. o. gidin silecem soruyu
Paran ve mesleğin yoksa hayat niye bu kadar zor ve insan seçiyor gibi geliyor?
Cevapla