150k maaş alacaksınız ama güzelliğinizi / yakışıklılığınızı kaybedeceksiniz kabul eder misiniz?

ben beğenilen biri değilim ama kazancım iyi. Bazen diyorum ki keşke yakışıklı uzun olsaydım da asgari kazansaydım. ciddiyim en azından bi umudum olurdu derdim ki çok çalışıp zengin olcam. Ama ykaışıklı değilim hayatın en başında o kapı bana kapandı. Beğenilmiyorum 20 yaşlarında erkeğe bakıyorum kadınlar ona tanrı gibi davranıyor. Şimdi diyeceksiniz ki sen kadınlar için mi yaşıyorsun ezik misin. Ama konunun bunla hiçbir ilgisi yok. DÖnem geliyor yalnızlık çekiyor insan ve mesele yalnızlık da değil. Dışarıda kadınların hepsi her erkeğe alıcı gözüyle bakıyor ve yakışıklı değilsen insan olarak bile bi çekiciliğin değerin olmuyor. Yani zaten tek eşliyim beğendiğim tek kişi beğense yeterli ama mesele bu değil yani zaten onu da bulamıyorum.

150k maaş alacaksınız ama güzelliğinizi / yakışıklılığınızı kaybedeceksiniz kabul eder misiniz?
Cevapla