Kişilik & Karakter Güzelliğinizin vergisini verecek olsanız? Gökay90 Takip Et Master Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Ne kadar vergi verirsiniz 😂 erkekler de yakışıklılık olarak düşünsün Güzelliğinizin vergisini verecek olsanız? Cevapla Erkek Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 1 yıl Enerciiii diyesim geldi, vergi kaçakçısı olurum 1 8 Yorumla Gökay90 1 yıl İhbar edecem seni orti :D ya da %50 sini bana verecen sjasjaj Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 1 yıl Pis tüccar :D bu teklifini polise sunacam Yorumla Gökay90 1 yıl İspiyoncu :D Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 1 yıl Tehdit ediyorsun beni :D Yorumla Gökay90 1 yıl Vergi kaçırıyorsun sende :D Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 1 yıl Henüz değil şşş napıyon :D Yorumla Gökay90 1 yıl %50 diyom :D Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 1 yıl 😁 hıı peki peki Yorumla
Mrs_Onigiri Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 673 cevap paylaştı. Fazla güzel ölçütünü kim belirleyecek belki bana göre çirkin 1 1 Yorumla Gökay90 1 yıl İç dış kendini nasıl değerlendirdiğin kabul görüyor Yorumla
DuyguÇacak Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Fazla güzel değilim. Ortalamayım. Vergiden muaf oluyorum bu durumda 1 3 Yorumla Gökay90 1 yıl İç güzelliği de kapsıyor, yani o vergi alınacak 😂 Yorumla DuyguÇacak 1 yıl Bunlardan her şey beklerim Yorumla Gökay90 1 yıl Hahah 😄 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% 1 yıl Ay bilemedim şimdi, ocağıma incir ağacı dikilebilir 🤭🤣😜 1 4 Yorumla Gökay90 1 yıl Vergi affı çıkana kadar gizlen :D Yorumla Edameda06 1 yıl Bence de, veya çarşafa gireyim 🙈 Yorumla Gökay90 1 yıl Çarşafta mantıklı :D:D Yorumla Edameda06 1 yıl 😁😄 Yorumla
_infinitum Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Neye göre hesaplıyoruz bunu ona göre cevap vereyim 😅 1 25 Yorumla Gökay90 1 yıl İç dış artık güzelliğin sende ki karşılığı neleri kapsıyorsa :D Yorumla _infinitum 1 yıl Ooo iç güzelliğimden battım bak kefilim ona 😅 Yorumla Gökay90 1 yıl Vergi rekortmeni mi olacaksın yani :D Yorumla _infinitum 1 yıl Öyle görünüyor 😂 belki iç diş güzellik dengeler 😂 Yorumla Gökay90 1 yıl Seni tavan seviyeden vergi verecekler listesine aldım artık :D acaba neden aldım trafikten mi diyetisyenden mi bilemedim ahahaha Yorumla _infinitum 1 yıl Sen istiyor 3. Beddua anlaşıldı😂😂 Yorumla Gökay90 1 yıl Yok yok ahahahha :D Yorumla _infinitum 1 yıl Ben bunu düşüncem derken buldum bile 😅Dirdirci manita diledim gitti sana 😂😂 Yorumla Gökay90 1 yıl Çeneme güvenim tam :D bundan yana sıkıntı yok Yorumla _infinitum 1 yıl Belli belli 😂 bulurum başka bir şey 😅 Yorumla Gökay90 1 yıl Bende bulacam bişeyler sen dur :D Yorumla _infinitum 1 yıl Anlaşıldı savaş başladı 🤺😂😂 Yorumla Gökay90 1 yıl İyi olan kazansın :D yani ben Yorumla _infinitum 1 yıl Abbbooo sen bana kötü dedin 🤺😅Yoooo ben 😎 Yorumla Gökay90 1 yıl Kötü demedim :D ben daha iyiyim dedim hahah Yorumla _infinitum 1 yıl O cümleyi nasıl öyle cevirdin 😂 hiçte öyle demedin 😂😂 Yorumla Gökay90 1 yıl Ohoo iftira da var :D Yorumla _infinitum 1 yıl Bütün pislikler var bende 😂😂 Yorumla Gökay90 1 yıl Ne kadar da tehlikeli biri ahahaha Yorumla _infinitum 1 yıl Ahaha dimi dimi 😅 dedi okeyci dede 😂 Yorumla Gökay90 1 yıl 101 ci demen lazımdı :D homeofficeci teyze Yorumla _infinitum 1 yıl Düzeltiyorum 101ci dede 😂 teyze deden bir tık genç oluyor sıkıntı yok😂 Yorumla Gökay90 1 yıl Ben 70 yaşa da teyze diyom :D Yorumla _infinitum 1 yıl Püüüü sana😂😂 70mişmişşş Yorumla Gökay90 1 yıl Ahahaha :D Yorumla
kedilihava Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Vergi değil de, Allah'ın verdiklerine şükür etmek gerekiyor vermediklerine tevekkül etmek 1 0 Yorumla
encokbensorarım Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Sabancı ve Koç serveti bir araya gelse bile az kalır. 1 0 Yorumla
tıme-traveler Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. Kral buna bari vergi vermesek diyorum anamız ağladı ya😂 1 0 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Bizim mali müşavire hesaplattırıp geliyorum hemen 1 dk hajsjjsaj 0 1 Yorumla Gökay90 1 yıl Ekip kursun öyle kolay hesaplanmaz jsjas Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. üste geri ödeme yaparlar : ) 1 1 Yorumla Gökay90 1 yıl İç güzellik kurtarmaz mı hocam 😂 Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% 1 yıl kredi çekmem lazım o kadar diyim 1 1 Yorumla Gökay90 1 yıl Hey maşallah 😄 Yorumla
Freshçilek Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Tatlı olduğum için vergiden muafım ahahha 1 3 Yorumla Gökay90 1 yıl Sende onun vergisini ver 😂 vergiden kaçış yok Freshçilek 1 yıl O zaman büyük zarardayım ahahah Gökay90 1 yıl Ahahah
Waitingawoman Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Pek güzel değilim Benden almazlar belki 1 2 Yorumla Gökay90 1 yıl Güzellik sadece dış olarak değerlendirilemez Yorumla Waitingawoman 1 yıl BilmemHuysuzum ve suratım da asiktir Her yerden kaybediyoruz be hxhxhxhdhd Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı. Malımı mülkümü ortaya koymam gerekir 1 1 Yorumla Gökay90 1 yıl Yeni vergi rekortmenimiz :D Yorumla
Papatiam Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. O kadar param yok, kaçakçıda olamam 🤧 1 1 Yorumla Gökay90 1 yıl Vergi affı isteriz senin için :D Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl hiç ödemem o zaman 😒 1 9 Yorumla Gökay90 1 yıl İç-dış hepsi dahil buna :D vergi kaçakçılığına izin yok merakettimmişte 1 yıl he o zaman tamam içime azıcık öderdim 🥹 merakettimmişte 1 yıl dışım 0 ₺ 🤪😂 Gökay90 1 yıl Karar verdim senden çene vergisi alacaz :D merakettimmişte 1 yıl 🥹 öyle ölmedim füze atınız 😂 Gökay90 1 yıl Ahaha :D rekorlar kırarsın dimi merakettimmişte 1 yıl çeneme laf söyletemem hele çirkeflik anlarımda 😂 Gökay90 1 yıl Ahaha :D çenede vergi rekortmeni seçildin merakettimmişte 1 yıl ahahahha 😂
Yaleleyyalelee Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Cuziii bir mıktar belki 😘 1 4 Yorumla Yaleleyyalelee 1 yıl O öpücük nirden gırmıs oraya 😂😂😂 Yorumla Gökay90 1 yıl Ahaha :D cüzi bi miktarı aç biraz. Mesela tavan 100bin desek :D Yorumla Yaleleyyalelee 1 yıl Miktar belirtmek istemıyorum devlete olan katkım bılınsın istemem 😂 Yorumla Gökay90 1 yıl Ahahah cevap ikna etti :D süperdi Yorumla
Ömerbeybey Takip Et Xper 5 Yaş: 29 1 yıl Zaten vergi alacak yer arıyorlar şu anda fazla dillendirmeyelim 🤣🤣 1 0 Yorumla
whysosreious Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı. Vergi vermeme gerek yok yani 1 0 Yorumla
Eru_Illuvatar Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. O zaman memleket aç kalır. 1 0 Yorumla
bayrakmerve27 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 92% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Benim o kadar olmaz o kadar güzel değilim malum 1 0 Yorumla
dostlarımızlakklyrz Takip Et Xper 4 Yaş: 42 1 yıl Muaf olurduk be abim 1 1 Yorumla Gökay90 1 yıl Ah be deme öyle Yorumla
Filmkoliküyeyim Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Para yetmez ahahha 1 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı. Para yok ki 1 0 Yorumla
Darkkklifeee Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Vergi kaçırirdim 1 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 14,1b cevap paylaştı. Sıfıra yakın 1 0 Yorumla
Rheas Takip Et Xper 5 Yaş: 28 1 yıl @Kırıkkahveçekirdeği yandın 😃😃 1 2 Yorumla Kırıkkahveçekirdeği 1 yıl Yaaa teşekkür ederiiğmmm djdj Yorumla Rheas 1 yıl ❤️❤️ Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Enerciiii diyesim geldi, vergi kaçakçısı olurum
İhbar edecem seni orti :D ya da %50 sini bana verecen sjasjaj
Pis tüccar :D bu teklifini polise sunacam
İspiyoncu :D
Tehdit ediyorsun beni :D
Vergi kaçırıyorsun sende :D
Henüz değil şşş napıyon :D
%50 diyom :D
😁 hıı peki peki
Fazla güzel ölçütünü kim belirleyecek belki bana göre çirkin
İç dış kendini nasıl değerlendirdiğin kabul görüyor
Fazla güzel değilim. Ortalamayım. Vergiden muaf oluyorum bu durumda
İç güzelliği de kapsıyor, yani o vergi alınacak 😂
Bunlardan her şey beklerim
Hahah 😄
Ay bilemedim şimdi, ocağıma incir ağacı dikilebilir 🤭🤣😜
Vergi affı çıkana kadar gizlen :D
Bence de, veya çarşafa gireyim 🙈
Çarşafta mantıklı :D:D
😁😄
Neye göre hesaplıyoruz bunu ona göre cevap vereyim 😅
İç dış artık güzelliğin sende ki karşılığı neleri kapsıyorsa :D
Ooo iç güzelliğimden battım bak kefilim ona 😅
Vergi rekortmeni mi olacaksın yani :D
Öyle görünüyor 😂 belki iç diş güzellik dengeler 😂
Seni tavan seviyeden vergi verecekler listesine aldım artık :D acaba neden aldım trafikten mi diyetisyenden mi bilemedim ahahaha
Sen istiyor 3. Beddua anlaşıldı😂😂
Yok yok ahahahha :D
Ben bunu düşüncem derken buldum bile 😅
Dirdirci manita diledim gitti sana 😂😂
Çeneme güvenim tam :D bundan yana sıkıntı yok
Belli belli 😂 bulurum başka bir şey 😅
Bende bulacam bişeyler sen dur :D
Anlaşıldı savaş başladı 🤺😂😂
İyi olan kazansın :D yani ben
Abbbooo sen bana kötü dedin 🤺😅
Yoooo ben 😎
Kötü demedim :D ben daha iyiyim dedim hahah
O cümleyi nasıl öyle cevirdin 😂 hiçte öyle demedin 😂😂
Ohoo iftira da var :D
Bütün pislikler var bende 😂😂
Ne kadar da tehlikeli biri ahahaha
Ahaha dimi dimi 😅 dedi okeyci dede 😂
101 ci demen lazımdı :D homeofficeci teyze
Düzeltiyorum 101ci dede 😂 teyze deden bir tık genç oluyor sıkıntı yok😂
Ben 70 yaşa da teyze diyom :D
Püüüü sana😂😂 70mişmişşş
Ahahaha :D
Vergi değil de, Allah'ın verdiklerine şükür etmek gerekiyor vermediklerine tevekkül etmek
Sabancı ve Koç serveti bir araya gelse bile az kalır.
Kral buna bari vergi vermesek diyorum anamız ağladı ya😂
Bizim mali müşavire hesaplattırıp geliyorum hemen 1 dk hajsjjsaj
Ekip kursun öyle kolay hesaplanmaz jsjas
üste geri ödeme yaparlar : )
İç güzellik kurtarmaz mı hocam 😂
kredi çekmem lazım o kadar diyim
Hey maşallah 😄
Tatlı olduğum için vergiden muafım ahahha
Sende onun vergisini ver 😂 vergiden kaçış yok
O zaman büyük zarardayım ahahah
Ahahah
Pek güzel değilim
Benden almazlar belki
Güzellik sadece dış olarak değerlendirilemez
Bilmem
Huysuzum ve suratım da asiktir
Her yerden kaybediyoruz be hxhxhxhdhd
Malımı mülkümü ortaya koymam gerekir
Yeni vergi rekortmenimiz :D
O kadar param yok, kaçakçıda olamam 🤧
Vergi affı isteriz senin için :D
hiç ödemem o zaman 😒
İç-dış hepsi dahil buna :D vergi kaçakçılığına izin yok
he o zaman tamam içime azıcık öderdim 🥹
dışım 0 ₺ 🤪😂
Karar verdim senden çene vergisi alacaz :D
🥹 öyle ölmedim füze atınız 😂
Ahaha :D rekorlar kırarsın dimi
çeneme laf söyletemem hele çirkeflik anlarımda 😂
Ahaha :D çenede vergi rekortmeni seçildin
ahahahha 😂
Cuziii bir mıktar belki 😘
O öpücük nirden gırmıs oraya 😂😂😂
Ahaha :D cüzi bi miktarı aç biraz. Mesela tavan 100bin desek :D
Miktar belirtmek istemıyorum devlete olan katkım bılınsın istemem 😂
Ahahah cevap ikna etti :D süperdi
Zaten vergi alacak yer arıyorlar şu anda fazla dillendirmeyelim 🤣🤣
Oo kazançlıyım cıdmdkdkskks
Vergi vermeme gerek yok yani
O zaman memleket aç kalır.
Dış iç nasıl ödiycez o kadar parayı😂
Eywahh gitti paralar😱😱
Vergi kaçakçılığı yaparım.
Kız değilim vergiden yırttım
vergiden muaf olurum 😅
Sevgilime ödesin 😂( yok ama)
Benim o kadar olmaz o kadar güzel değilim malum
Rusya'da halk krize girer.
Muaf olurduk be abim
Ah be deme öyle
Kazandığım tüm para gidecek yani
Çok vermem
Para yetmez ahahha
Vergi vermiyorum
Bi dele yeter
Para yok ki
Vergi kaçırirdim
Sıfıra yakın
@Kırıkkahveçekirdeği yandın 😃😃
Yaaa teşekkür ederiiğmmm djdj
❤️❤️
Bana para verirler 🤭😏