BİM de çalışıyorum full time ve artık yoruldum eve geliyorum ayağa kalkamıyorum neden bu kadar zor bu market işi ne yapim çkım mı?

4 gün sevkiyat var beni 4 günde sevkiyata yazıyolar sabah 7.30 da kalıyorum gidiyoyrum 18 da çıkıyorum

2 tane daha erkek var ama onlar iş bilmiyor yanan ben oluyorum ne yapcam
Güncellemeler
5 ay
Borcumda var ama bi yandan
BİM de çalışıyorum full time ve artık yoruldum eve geliyorum ayağa kalkamıyorum neden bu kadar zor bu market işi ne yapim çkım mı?
Cevapla