Diyelim ki uyandın ve 10 yaşındasın, ne yapardın?

Bu mümkün olsa, hayatımız 10 yaşındaki bir çocuğun rüyası ise, o çocuk bizim şu anki bilgilerimize bilinçaltında sahip olduğuna göre, üstün zekalı veya 4000-5000'li yıllarda doğmuş ve beynimiz o zaman o kadar büyümüş ki, bizim şu anki halimiz, o insanların 10 yaşındaki halleri olurdu. Zaten artık onlar bizim bildiğimiz insan değil, uzaylı bir medeniyet olurdu. Nasıl ki homo erectuslar homo sapiens değil, gelecekteki insanlar da homo sapiens sapiens olmazdı yani. Bu arada beyin büyüklüğü zeka ile ilişkili değil tabi ki ama insan türünde baş ve beyin büyüdükçe zeka da artmış. O yüzden öyle yazdım..

Neyse uyandınız ve aslında varlığınız sona erdi çünkü siz sadece rüyanizdaki bir kendilik imgenizdiniz sadece. Uyandınız ve aslında 10 yaşındasınız, ne yapardınız? Bence hayatından memnun olmayan insanlar, hayatını iyi değerlendiremediğini düşünen insanlar ilk olarak çok çalışırdım Hacettepe tıp kazandırdım moduna giriyorlar. 😂 Ama bu kendi hayalimiz olan bir şey bile değil.. Ben olsam şu an yaptıklarımın hepsini yapmazdım tabi, değiştireceğim şeyler de olurdu, aynı yapacağım şeyler de.. Ama olabildiğince sürüden farklı bir şey yapmak isterdim. Ne bileyim 9-6 işe gir emekli ol modunda yaşamazdım. Hayatımızın her saniyesi çok kıymetli bana kalırsa. Dünyayı gezmek, belki online freelance bir iş yapmak, hayat arkadaşını bulmak ve birinci kural olarak zamanını satmadan para kazanmak olurdu yapacağım şeyler.. Şimdi ne yapmak istediğimi gerçekten bildiğim için 10 yaşında uyanmış sayılırım. Ama ne yapmak istediğini bilmeyen insanlar, başkalarının hayal ve hedeflerini kendinin gibi yaşayan insanlar asla uyanamaz.

Evet uyandınız ve şimdi 10 yaşındasınız...

Diyelim ki uyandın ve 10 yaşındasın, ne yapardın?
Cevapla