Tabiki tüm parayı faize koymak
Hayır %90 faiz % 10 Gümüş altın fonu al
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şimdi bak; parayı faize yatıracaksın ve faizden gelen para ile her ay altın ve gümüş alacaksın. Ama ben o parayı yerim dersen tabii altın ve gümüş e böl ama ilk dediğim çok karlı bişey
Fon da para faiz ile değil aldığın madene göre artıyor diye biliyorum. Bide şunu unutma fiziksel altın daha karlı, dijitalde makas çok.
Zülküfcan selam 🖐️
27 yaşındasın daha yolun çok başındasın o yüzden uzun vadede enflasyona karşı korunmak önemli 🔍
Anketteki iki şık arasında kalacaksak ben “Hayır %90 faiz %10 gümüş altın fonu al” seçeneğine daha yakınım ✅ Yani hem güvenli tarafta kal hem de ufak da olsa altın gümüşle kendini enflasyona karşı koru.
Ama unutma bu bir yatırım tavsiyesi değil sadece finansal bakış açısı YTD 😛 araştırmanı mutlaka kendin de yap 💸📊
Cevap
2Cevap
Fon almak yerine direk gümüş almayı tercih ederim
olan düşünsün sen degil
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?