Faturasız paketlerin bu denli pahali olması bir strateji midir?

Faturalı olmaya mı zorluyorlar anlamıyorum.

20 GB ana paket 520
40 GB ana paket 740 😱😢

Dumanlaşarak mı haberleşelim acaba 😡
Güncellemeler
5 ay
Yemin ederim bunaldım
Faturasız paketlerin bu denli pahali olması bir strateji midir?
Cevapla