Faturasız Hat Nasıl Oluyor Bir Anlatır Mısınız?

Çocukken falan üniversiteye kadar hep faturalı hat kullandım ve babam öderdi ama artık üniversiteye başladım ve kendi ayaklarım üzerinde durup kendime bir hat aldım ama faturalı olmuyormuş ve bende faturasız almaya karar verdim ki daha uygun geldi ama nasıl oluyor hiç anlamadım. Hele şu kontör olayları bir tarifem olursa her ay mı yükleyecem ve ne kadar yükleyecem? Bir arkadaşım az az yüklerdi diye hatırlıyorum ama mantığı nasıl oluyor cidden çözemedim.50 lira olursa ay sonunda 50 yatırmam gerekmiyor mu

Faturasız Hat Nasıl Oluyor Bir Anlatır Mısınız?
Cevapla