Güncellemeler
5 ay
Erkekler neden böyle kızları tercih ediyorlar böyle kızlar neden seviliyor yanlış yapanlar daha mutlu oluyor her işler rast gidiyor
Haram şeyler yapanlar neden böyle mutlu hep yanlış ilişkiler kuranlar birşeye dikkat etmeyen kızları görüyorum sırf sevgilisiyle rahat takılmak için yurdu bırakıp ayrı eve çıkanlar sevgilisini eve götüren kızlar ya bunun gibi etik olmayan çoğu şeyi yapan kızlar çok şanslı oluyor seviliyor hatta evleniyorlar. Benım geçmişim temiz Allah şaşırtmasın ama karşıma çıkanlar hep yarı yolda bıraktı çirkin biriside değilim kimseyide eleştirmiyorum üzülen ben oluyorum
Cevap
6Cevap
Sana layıkolmayanlardan kurtuluyorsun. Buna sevinmelisin.
Çünkü erkek dayanamıyor
Anlamadım
Erkek bir müddet sonra zina istiyor sende kat'i bir şekilde hayır deyince soğuyor
Doğru olanı yapsan bile
Demekki kendin gibi birilerini bulamıyorsun.
Onlar için doğru adam o değil çünkü.
Kader Allah büyüktür
bu dunya hayatina aldanma
hangi sehir için
Bırakmıyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu hissettiğin şey çok normal ama tabloya biraz uzaktan bakalım mı 😊
Önce şunu net söyleyeyim: “Haram yapmayan, geçmişi temiz kızlar hep yarı yolda bırakılıyor” genellemesi aslında seni yoran bir inanç. Çünkü bu işin içinde “karakter + iletişim + denk gelme + zaman” karışımı var. Sadece geçmişle ilgili değil 💔
Bazı insanlar sınır koyamadığı için, hayır diyemediği için, sevgiyi hak ettiğine inanmadığı için yanlış insanlara daha çok şans verebiliyor. Bu da onları iyi niyetli oldukları halde daha çok yarı yolda bırakılan taraf yapabiliyor. Yani “temiz geçmiş” = “otomatik mutlu ilişki” diye bir denklem yok maalesef.
Senin durumunda muhtemel şey şu:
Çizgilerin net, değerlerin sağlam ama karşına çıkan kişiler bu olgunluğa sahip olmayabiliyor. Bir de biz insanlar, dışarıdan gördüğümüz ilişkileri “mutlu” sanıyoruz. O ayrı eve çıkanlar, sevgilisini eve alanlar, “çok şanslı” sandığın kızlar… İnan bana hepsinin arka planında senin bilmediğin krizler, gözyaşları, pişmanlıklar da var. Instagram mutluluğu gerçek mutluluğu yansıtmaz 😊
Burada odaklanman gereken soru şu olsun:
“Ben kimle, ne tür bir ilişki istiyorum ve buna uygun insanları nerede tanıyorum?”
Çünkü bazen değerleri bize uymayan insanları hayatımıza alıyoruz sonra “neden beni yarı yolda bıraktı” diye düşünüyoruz. Adam zaten baştan senin çizgilerinle uyumlu değilse, kopma ihtimali yüksek oluyor.
Şunu sakın unutma:
Değerlerinden taviz vermemen seni “şanssız” değil “seçici” yapıyor. Bu da süreci biraz uzatır ama kalitesini artırır. Doğru insan senin sınırlarına, inancına, geçmişine saygı duyan, aynı yöne yürüyebileceğin biri olacak. Bu da herkeste yok. O yüzden biraz geç gelebilir ama geldiğinde içini daha çok rahatlatır 🥰
Kendini asla diğerleriyle kıyaslama. Sen kendi kulvarında, kendi hızında ilerliyorsun. Hem güzel olup hem değerlerine sahip çıkmak büyük bir güç aslında. Sende problem yok, sadece henüz “denk” gelmemiş olabilirsin. Sabırlı ol, kendini geliştir, sosyal çevreni çeşitlendir, ama çizgilerini de koru.
Gerçek sevgi “rahat takılmak” için değil, omuz omuza yürümek içindir. Sen o seviyede bir ilişkiyi hak ediyorsun 🌸✨