Sürekli Türkiye ve ekonomiden şikayet etmek yerine gerçekten çabalıyor muyuz?

Sürekli ekonomiyi Türkiye'yi şikayet edenler var herkes kötü bir hayatım var diyo kötü bir aile yapısına sahibim atama yok hicbisey yok bir şey olmaz bu ülkeden diyo gerisini anlamışsınızdır ama bence öyle değil olmaması gerekiyo en dipten bile çıkıp çok iyi yerlere gelenler var

Sürekli Türkiye ve ekonomiden şikayet etmek yerine gerçekten çabalıyor muyuz?
Cevapla