Türkiye ekonomisi aslında oldukça iyi olmasıma rağmen insanların şikayetçi olması kendi nankörlüklerinden ileri geliyor değil mi?

Herkes alışverişini tıkılım tıkılım yapıyor.
Türkiye ekonomisi aslında oldukça iyi olmasıma rağmen insanların şikayetçi olması kendi nankörlüklerinden ileri geliyor değil mi?
Cevapla