Kendi parasını kazanan kadın neden asgari ücretli erkeğin egosunu taşımak zorunda ki 😒?

Ben bir kadın olarak diyorum 15 yaşından beri haftasonlari kuaför de çalıştım bir şeyler öğreneyim üniversiteye gitmezsem burada yetiştirim diye üniversite kazandım üniversite de hem okudum hem çalıştım erkeklerin çoğu baba parası yerdi ben kendim çalışıp kazandım hem ders hem iş mezun oldum mezun olunca 2 ay çalıştım bulaşık yıkadım o paraya full kitap aldım ders çalıştım haftasonlari pazar günü de işe gidip çalıştım sınavdan sonra da gidip tekrar çalıştım para topladım cv de 10 tane iş geçmişim vardı 22 yaşındayken şu an evim kira ama şükür çok iyi geçiniyorum 68k alıyorum ben niye asgeri ücretle çalışan bir erkeğe bakayım? Aynı şekilde erkekte bakmayabilir? Niye bakıyorsunuz ki? Kendi seviyenizde bulun ama erkekler evde oturan evi temizliyen birini istiyor kadın dediğin çalışmaz diyenler ev hanımlarını seçiyor ev hanımligi da ayrı zor bir şey inşallah tüm kadınlar düzgün erkeklerle mutlu olur. Gerçekten sıkıldık artık

Kendi parasını kazanan kadın neden asgari ücretli erkeğin egosunu taşımak zorunda ki 😒?
Cevapla