İlk date hesabı erkek ödesin diyen kadınlar sizce haklı mı, olayın eşitlik kısmı ne olacak?

“Kimsenin ödemek zorunda olduğunu düşünmüyorum. Herkes kendi yediğini öder. Erkekle kadının da eşit olduğunu savunuyorum; bu eşitlik fiziksel değil, hak ve sorumluluklar bağlamında.”

İlk date hesabı erkek ödesin diyen kadınlar sizce haklı mı, olayın eşitlik kısmı ne olacak?
Cevapla