Eşime yurtdışında biriktirdiğim iddia borcunu nasıl anlatıp yuvamı kurtarabilirim?

Ben 35 yaşinda evli bir kız babasıyım kızım 2 buçuk yaşinda eşim yeni bir işe atandı hastanede destek personeli memur eşimle atandığı memleket e geldik yerleştik gurbete ben idda denen illete bulaşalı 3 yıl oldu çok kayıplar yaşadım eşimde oynadığımı biliyordu ama son 4 ayda 450 bin zarar dayım banka dan krediler çektim oynadım eşimin bundan haberi yok bunalıma girdim eşim nöbet üsülü çalışıyor evde kızıma ben bakıyorum kimsemiz olmadığı için burada ödemelerin zaman ı geldi sabit bir gelirim dışında bir gelirim yok 1 ay oldu oynamıyorum oynamam da bunu eşime nasıl söylerim bilmiyorum ucunda onu kaybetmekte olsa doğru olmak istiyorum kendisi şu an memur gelirim var beni istemeye bilirde sonumuz ne olacak bilmiyorum seviyoruz da birbirimizi kızımız için herşeyimiz yaşımız genç yolun başındayız giden gitti diyor bir aklım hiç borcu deme bir gelirim var banka ona rehin koysun kessin diyor aklım ne yapmam lâzım

Eşime yurtdışında biriktirdiğim iddia borcunu nasıl anlatıp yuvamı kurtarabilirim?
Cevapla