Arkadaşlar ben fakirim diye kimse benimle arkadaş olmak istemiyor?

Arkadaşlar ben yoksul bir ailede büyüdüm hicbirseyim yoktu ve bu yüzdende okudum hemşirelik kazandım başka çare yoktu benim hiç arkadaşım yok ben fakirim diye kimse benimle arkadaş olmak istemiyo hep kucumsuyolar alay ediyolar benimle beni görmezden geliyolar hayalet gibi biseyim sürekli benim hakkımda kötü seyelr duyuyorum işte onu bosverin gibi ve birde benim hemşirelik okuduguma inanmiyolar ve birde yapamacagima da inanmiyolar ben anlamıyorum neden bu kadar dislaniyorum kimse yanımda durmuyo şu an tek basinaydim hiç arkadaşım yok ben napicam arkadaşlar yardım edin?
Arkadaşlar ben fakirim diye kimse benimle arkadaş olmak istemiyor?
Cevapla