Yardım için para isteyene verince sonradan pişman olmak normal mi, bende mi sorun var?

Örneğin yolda sağda solda yardım için para istiyorlar. Varsa mümkün mertebe veriyorum.

Sonra diyorlar ki o senden zengin veya onun öyle bir derdi yok, vicdana oynuyor duygu sömürüsü yapıyor. Bende ohh be iyi ki böyle bir şey yokmuş diyip daha mutlu oluyorum.

Yardım için para isteyene verince sonradan pişman olmak normal mi, bende mi sorun var?
Cevapla