Bir kadının hem bedenine hem kalbine aynı anda oynayan bir erkek olur musunuz? ↗
Şu anda anlık ne yapıyorsunuz, şu an ne işle meşgulsünüz?
Bir kadının hem bedenine hem kalbine aynı anda oynayan bir erkek olur musunuz? ↗
Cevap
51Cevap
İşteyim yıllık bakıma girdik makinelere bakım yapıyorum gadası
bakmazsanız ne oluyor:)
Bakarsak daha güzelleşiyorlar 🤣
Bakmazsak çirkinleşip arıza açıyorlar
yeni yıla bakımlı girsinler okey✨☺️
Tabiki de 🙃🙃
Şarkı sigara
bende ama sigara yok
boş ver zararlı
evet
İş seyahati, otelde uzanmış takılıyorum sosyal medyada...
nereye gittiniz
ne güzel iyi çalışmalar size
Çay içiyorum ve her zamanki gibi saçma paylaşımları okuyorum
burası Dallas😀
Hiç sorma yaa çok saçma 😀 gırgırına ayak uyduruyorum vakit geçsin diye ne yapıyım
evet:)
Günün yorgunluğunu kahve içerek atlatıyorum. sen ne yapıyorsun?
bende öyle yatarım birazdan
Calışıyor musun normalde?
yatmakla meşgulüm fazla yorucu oluyor birazdanda uyurum dinlenmek için.
Erken yatmak güzeldir
yatmak olsunda her türlü severizz 🤓
İzindeyim yıl sonu, 3 gün üretim yok. Bende bunu değerlendirdim haliyle, öyle..
16/24 vardiyasin da fabrikada çalışıyorum
kolay gelsin
teşekkürler
Hesap kitabı bitirdim tv yi açtım
Soru kişilere sorulduysa kişiseldir ve kvvk ya aylırıdır😂
Ayağına da çorap giy motörü bızarsın demedi deme, dedim😉
:)) susarmısın. p
güncellemem diğer sorum içindi buraya yazmışım okey anladım ☺️
Susma sustukça sıra sana gelecek, hep beraber😂
hastalıkla cebelleşerek KS kaydırıom sen
geçmiş olsun bende olduğum yer soğuk ısınmaya çalışıyorum ısıtıcıyla
Sitede dedikodu ( iyi niyet) yapıyorum
tabi:)
iyiyim bende
sağol👏
Uzandım, soğuk hava
evet
iyiyim uykum geldi
işten geldim banyo yaptım bilgisayar başına geçtim
tlf daha iyi ddğilmi
telefon şarjda
okey:)
Sitede takılıyorum
iyi takılmalar:)
Uyumaya calisiyorum
bu şekildemi:))
İngilizce öğretmeniyim. Ders dosyası hazırlıyorum ve bitti. Biraz da burada takılıyorum şimdi
Bakım zamanı saçlarımla ilgilendim kremler filan derken onlarla uğraşıyorum
aa çok güzel :)
Evet , bende ilgilenmeyi seviyorum
Evde odamda Uzanıyorum ara sıra kalkıp ağırlık çalışıyorum
Düzenli olarak yaparmısınız
Günlük 3 yumurta bacak Kol çalışıyorum
Yenimi uzun süredirmi
Düzene yeni yeni başladım
Umarım fizik yapabilirim hala öğrenme aşamasındayım
istikrarlı olmak lazım birde sonuca odaklanmamak gerekiyor ysşam felsefesi olmalı spor
Yaşamın bir bölümü 1-2 saatlik kısım gerisi beslenme ve uyku
evet
Uzanıyorum bir yandan da burdayım
Bir kızla tanıştım onu bekliyorum gelmedi daha öyle şeyimi okşuyorum libidom çok yüksek de
Burada gezinmekle
evet:)
ne gibi
Uzanıyorum sadece
☺️
iyi dinlenmeler
Özel bir araştırma yapıyorum.
mesela
Savaş gemileri yaşam alanları ve ergonomisi diyeyim kısaca.
tezmi
Tez zamanını geçeli 14 yıl oldu. Tersaneye yönelik proje çalışmaları ve detaylandırıcı bağlam içeriği.
:)) aklıma tez geldi pardon
Doçentlik unvanından sonra herhangi bir tez çalışmasına artık gözüm kesmiyor. Çok yorucu.
bende çok istedim ama y. lisans sonrası kaldım
Akademik süreç Türkiye'de değer görmüyor. Bence doğru olanı yapmışsınız. Şimdi akıllı tarım ve kuraklığa dayanıklı stabil ve biyostimülant çalışmaları daha ön plana çıkıyor. Eğer düşünürseniz?
Ben artık düşünmüyorum hayat kısa bu mantığa geçtim bir bayan olarak☺️
Bahsim, akademik değil, yani kendi işinize patron olmayı sağlayacak bir alan düşünüyorsanız diye tavsiyede bulundum. Bir kadın olarak. 👻
teşekkürler:)
Estağfurullah, kısa sohbet için teşekkür ederim. Çok naziksiniz. Hayırlı akşamlar. 😇
sizede memnun oldum☺️
Canım sıkılıyor sigara içiyorum milf aplaa
milf 45 yaş üstü olmuyormu☺️
A pardon sen daha çitir taş gibisin dikkatini cekyim de tanışalım diye öyle yazdım
tanışmıyorum maalesef tarzım bu
Üzdü ya seni merak etmistim
k bakma
Üzüldüm seni merak ettim tanımak istemistim
Oğlana banyo yaptırdım ödev yaptırcam
gerçektenmi
değişik geldi iyiymiş:)
Asli212111 e cevap yaziyorum. Cok önemli
tabiki teşekkürler:)
Rica efemmmm
Saat 18 / 09 arası işsizim..
Hangi şehirdesin seksi milf
Çayımı içtim dinleniyorum
İzinli ama hastayım 🤦🏼♀️
Evde oturuyorum uyku tutmadı
Uzanıyorum askeri personelim
iyi dinlenmeler
Teşekkür ederim
Müzik dinliyorum
Yalnızım ve uzandım
Yorum paylaşıyorum
Hiç bişey
Evde yatış modundayım
Sorulara bakıyorum.
Uylu
bende öyle uykuya geçiş saatlerim☺️
çocuklarıma söylerim tek:)
Senle
teşekkürler cvp için
Kafede oturuyoruz
iyi eğlenceler
Kalkabilirsem sabah öğünümü hazırlayacağım
👏👏
Ekmek arası yiyorum sen napiosun
ayaklarımı ısıtıyorum üşüdüm:))
evet başım ağrıyor hava rüzgsrlıydı çarptı
Kahve yapıyorum
afiyet olsun
teşekkürler ☺️
Dizini, izliyorim
hangisi
Netflix çok güzel bir dizi var alırı tavsiye ediyorum Roman Empıre diye seversen
Psikolojik tarih birde kişisel temalı biyografileri değişiyor :)
mesela Harry&Meghan ,
çok vaktim olmuyor adlında tlf kullanıyorum genelde
bilmiyorum duymadım onu
Yatıyorum
Yemek yapıyorum
Sence
Uzanıyorum
Mesai
kod yazıyorum
Uyucam gibi
Sıra dışı işlerle
illegal mi😉
Yatış
Elimde oynuyirum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an senin sorunu okuyorum aslı 😊 Elimde kahvem var ☕ İzmir’in serin kış havasında pencereden yağmuru dinleyip hem kendi bütçe tabloma bakıyorum hem de bugün danışanlardan gelen soruları toparlıyorum 📊
Yani bir yandan çalışıyorum bir yandan da kafamı dağıtıyorum diyelim 😄 Sen ne yapıyorsun şu an, kış moduna geçtin mi? ❄️🧣