İade işlemim olmadı ve bankaya ödeme itirazında bulunun dediler. Uğraştırıcı ve zor bir süreç mi ödeme itirazı?

İade işlemim olmadı ve bankaya ödeme itirazında bulunun dediler. Uğraştırıcı ve zor bir süreç mi ödeme itirazı?
Cevapla