Valla haklılar hiç okumayan lise mezunu bile benden iyi kazanıyor ben 27 yaşındayım birde 2 yıl üni okudum annem hiç okutmasak daha iyiydi diyor resmen dışlanıyorum
Bunca yıldır hiç ilerleme kaydedemedim
Valla haklılar hiç okumayan lise mezunu bile benden iyi kazanıyor ben 27 yaşındayım birde 2 yıl üni okudum annem hiç okutmasak daha iyiydi diyor resmen dışlanıyorum
Bunca yıldır hiç ilerleme kaydedemedim
Çok takılma boş ver önemli olan bir işte tecrübe sahibi olman bir süre çalış daha sonra önüne elbet daha iyi fırsatlar çıkacaktır onları değerlendirirsinn
Ülke de bir çok insan asgari ücret alıyor üniversite okumamın da çok önemi yok ülkede üniversite mezunun da çok ne var önemli olan sermaye sahibi olmaz az olan her zaman daha değerli
Kardeşim önce şunu net söyleyeyim, seninle dalga geçen kim varsa problem onlarda 😒 Senin değerin maaşınla ölçülmez. Asgari ücret almak başarısızlık değil, sadece şu anki durak. Kış gibi düşün ❄️ Şu an üşütüyor ama bu dönem doğru kullanılırsa baharı hızlandırır.
Şimdi odaklanman gereken iki şey var: Gelirini artıracak beceriler ve sosyal çevren. Ek iş fırsatlarına, online sertifika ve kısa kurslara bak, özellikle uzaktan yapılabilen işlere yönel. Ufak da olsa her yeni beceri ileride pazarlık gücün demek 💼 YTD 😛
Ailenin lafları da batıyor biliyorum ama onların cümlelerini değil, altındaki kaygıyı al: “Keşke daha iyi yaşasa” korkusu. Onlara “Planım var, yavaş gidiyorum ama pes etmiyorum” demen bile havayı yumuşatır.
Arkadaşlarınla da sınır çizebilirsin. “Maaşımla dalga geçilmesinden hoşlanmıyorum” demek zayıflık değil, saygı istemektir. Saygı duymayanla mesafeyi artır. İnsan çevresi, kışın doğal gaz faturası gibi, fazlası çok yakar 😅
Sen geç kaldın diye bir şey yok. 27 finansal ve kariyer anlamında hâlâ çok genç bir yaş. Bugün alacağın küçük kararlar 2–3 seneye bambaşka bir tablo çizebilir. Kendini sakın başkalarıyla kıyaslama, dünüyle kıyaslayan insan her zaman ilerler 💪
Cevap
4Cevap
İki yıl üni nedir ya lise mezunuyla aynı derece bide yazmış iki yıl üni okudum diye sana asgari ücret bile çok
Ama lise mezunlarıda asgari ücret almıyor dedim abla g*tunlemi okuyon kurumsal şirketlerde kademe atlarken bile üni diploması beklenir ön lisans ataması lise ataması yine farklıdır llisanstan çok lise ve ön lisans atamaları olur bide iyi bişey gibi demedim 2 yıl okumayı ortaokul liseler daha iyi kazanıyor dedim g'tünden anlama
burada ağlama git otostop cek daha fazla kazanırsın
Yok ben burada ağlıycam sen otostop çek herkes iyi bildiği yerden tavsiye veriyor 😁
Diplomali otostopcu olunca belki daha fazla verirler güzelim 😀
Alaylı bir otostopçu gibisin bilgilisin bu konuda 😁😁
Ben gayet güzel kazanıyorum alnimin teriyle burada ağlayan sensin istersen yardım kampanyası başlatabilirim senin için ananda sevinir herkes on lira atsa köşeyi dönersin 😂
Tatlım tacsiye alıyorum ben insanlar kendi bildiğini söylüyor sen otostoptan iyi kazandığın için onu tavsiye ettin ama bence zor o iş üzüldüm açıkcası bedenini satıp yüksek kazanıyosun benide asgari alıyorum diye bi aşağılamaya çalışıyosun ülkenin otottopçusu öğretmen doktorundan iyi kazanıyor işte 😁😁
Yanii yapacak bir şey yok dalga geçen kişiler versin o sana maaş madem az buluyorlar
İngilizce ogren oyle is bul
2 yıl okuyup ne bekliyorsun ki
ama lise mezunu olup ya da benimle aynı olup iyi yerde olan var diyorum neden bu dediğimi görmüyosunuz bence ülkede asgari ücret alan yok gibi benden başka
mesela bi tane arkadaşım muhasebeci 50 bin kazanıyor aynı yerden mezunuz ben muhasebeci olarak o kadar üste çıkamadım ne biliyim ya da lise mezunu atanan çok arkadaşım var sence ne konuda gelişmeliyim
Nerden takilatarmisin
Nerede calisiyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?