Asgari ücretin 75 TL’lik kısmını nasıl değerlendirmeyi düşünüyorsunuz?

O para ile ne alınır? Ben asgari ücret almıyorum ama alsam en fazla 2 paket mama parası olur herhalde kedilerime.
Asgari ücretin 75 TL’lik kısmını nasıl değerlendirmeyi düşünüyorsunuz?
Cevapla