Fazla para iyi değil beyler bakın anlatıyorum?

Hayat gerçekten çok garip. Bazı insanlar parayı kazanmak için yıllarını veriyor kazandıktan sonra da o miktarlarla gurur duyuyor...

Peki Ben? Ego olarak algılamayın milletin yıllarca koruduğu parayı belki de 1 ayda kazanıyorum. Ve en komiği de şu o parayı kazandıktan sonra hayatımda süper diyebileceğim hiçbir şey olmuyor. Bazıları paranın esiri oluyor, bazılarıysa parayı araç olarak kullanıyor aradaki fark da zaten burada başlıyor. Çünkü asıl risk korkarak yaşamak, asıl risk sürekli kaybetme ihtimaliyle nefes almak.

Ben mesela evden çalışıyorum. Evden gayet huzurlu mutlu şekilde (3D tasarım ve profesyonel video kurgusu yapıyorum) 1 ayda 350.000 ile 500.000 TL arasını deviriyorum ama sıkılıyorum çünkü adam onu 1 yılda milletin köleliğini yaparak sabah 6da kalkıp o soğukta işe giderek, kötü hayat yaşayarak kazanıyor ve bu kazancından da çok büyük bir şeymiş gibi gurur duyuyor. İnsanoğlu çok garip.

Geçen arkadaş ortamında oturduk ismi lazım değil bir arkadaş bana ''40.000 TL'lik altın yaptım kasada tutuyorum dedi. :D Ben de ona şakasına ''olm 40 bin TL benim sadece 6 günlük 3D peyzaj tasarım projem ya :D'' diye takıldım alındı hemen. Yani paraya bu kadar tapmayın emin olun ki çok paranız olunca da sıkılıyorsunuz. Mesela ben Eylül ayındaki 1 aylık kazancımla kendime Vivo x300 pro ve anneme beyaz eşya takımı ve koltuk takımı aldım. Diyeceksiniz ki ne alaka? Paran çok olunca her şeyi alabiliyorsun ya o yüzden hayatta artık bir amacın kalmıyor. Mesela şu an millet 1 sene çalışıp PS5 alamıyor ya aslında o sırada mücadele veriyor hayattan keyif alıyor. Bir amacı oluyor -> ''PS5 almak'' Ben ise 1 maaşımla set diziyorum ve alacak bir şey kalmıyor. Adam PS5 alana kadar PS6 çıkacak mesela. Bu sefer onun için çalışıp çabalayacak. Ben ise yine tek maaşımla PS6'yı eve çekeceğim için yine bir amacım kalmayacak ve sıkılacam. Milletin gece gündüz övemediği eşyalardan ben artık sıkılmaya başladım. Paran az ya da çok olmayacak. Orta seviye ideal. Neyse çok yazdım sanırım okursanız mutlu olurum. Hayattan keyif almaya çalışın. Hadi görüşürüz. :)

Güncellemeler
6 ay
Arkadaşlar yanıtlara pek bakamayacağım kusura bakmayın her şeyi anlattım. :)
Fazla para iyi değil beyler bakın anlatıyorum?
Cevapla