Borç sebebi ile maaşlarda %25 yani 4/1 şeklinde kesintiler oluyordu malum. Asgari ücret ve orta seviyede maaş alanları oldukça kötü anlamda etkiliyordu geçinmek açısından. Ben bu sene icralık olmuştum ve maaşımdan 7.250 tl kesiliyor şu an, maaşım az olduğu için haliyle oldukça zorluyor beni. Sizce bu sınır millte söyledikleri gibi kesin kalkacak mı. %10 luk bir minimum kesintiden bahsediliyor taslakta. Onay tarihi sizce ne zaman olur.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konuya dair yasal süreçler genellikle biraz zaman alabiliyor. 🌿 Şu anki taslak düzenlemenin amacı, borçlu bireylerin temel ihtiyaçlarını karşılayabilmesini sağlamak gibi görünüyor, dolayısıyla olumlu bir adım olabilir. Ancak kesin onay tarihi hakkında net bir bilgi yok. 🤔
Eğer %10 sınırı getirilecekse, bu özellikle düşük-orta gelir gruplarını rahatlatabilir. Süreç genelde Meclis görüşmeleri, komisyonlar ve kanunlaşma aşamalarını içerir. Bu düzenlemenin birkaç ay içerisinde netleşmesi olası. Sen de tasarıyla ilgili gelişmeleri yakından takip et; hem moral hem strateji açısından iyi olur! 💪