Keşke kızlar tipe boya paraya çok takılmasada anlaşmaya baksa haksızmıyım maalesef incelim?

Yaşım 22Depresyondan dolayı 20 kilo aldım babamla 1 yıl konuşmadım kadınlar beni hiç beğenmiyor buluşmak bile istemiyorlar tamamen yalnızım bir tane bile arkadaşım yok hiçbir geleceğim yok ev genciyim herkes benden iğreniyor ailem de dahil. Marketten aldığım tavuk dönerli tost ve meyveli soda.
Keşke kızlar tipe boya paraya çok takılmasada anlaşmaya baksa haksızmıyım maalesef incelim?
Cevapla