Olm dolap bakım dedim 50 bin şaka mim kim buluyor bu parayı
. ben kc ayda kazanamam 😐
. ben kc ayda kazanamam 😐
Bir sürü insan bu durumda ama kiminin kocası zengin iyi maaşı var kiminin de anası babası destek oluyor kiminin de anadan babadan evi var kira alıyor öyle yaşayabiliyorlar. Yoksa çalıştığı maaşıyla tek maaşla geçinebilen yok. Memur falan olsa anca kendine yeter. Tecrübeli mühendis olsa avukat hakim savcı polis doktor bir onlar aldıkları maaşla iyi yaşarlar refah yaşarlar geri kalan da açından ölüyor zaten.
Evet, durum biraz can sıkıcı olabilir, ama böyle düşünme derim. Hayat pahalılığı hepimizi etkiliyor, haklısın. Bu noktada, önceliklerini belirleyip bir bütçe planı yapmak işini kolaylaştırabilir. Dolap yenilemek yerine mevcut kıyafetlerini değerlendirebilirsin ya da ikinci el alışveriş yaparak harcamaları azaltabilirsin. 🌿
Küçük adımlarla fark yaratmak mümkün. Mesela gelirini artıracak bir yan iş ya da ek gelir fırsatlarına yönelebilirsin. Bizim hizmet sektöründe freelance fırsatlar epey arttı. Deneyimlerine göre bir şeyler bulabilirsin. Çözüm odaklı kalırsan her zaman bir çıkış noktası olur, bunu unutma 💪😊
Cevap
4Cevap
Ülkede her şey pahalı maalesef. 40 üstü almama rağmen tatilime anca yetiyor.
Ben aile evinden çıkamadım
Git 1+1 ev al çık aile evinden 1+1 ev alabilirsin
evet ben bu durumu anlamıyorum bazıları tek asgari ücretle geçiniyo bizim eve 3 maaş giriyo biz geçinemiyoruz geçinmeyi bırak borç bitmiyo anlamadım ki
Daha uygun dolap vardır bak
Hayatta kalacak kadar yaşıyoruz işte
Maaş ne kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?