Sürekli borç isteyen arkadaşlarınıza karşı ne derssiniz?

1 yıldır çalışıyorum ihtiyacım olduğu için kazandığım paranın her kuruşunun gideceği yer belli evimin bazı ihtiyaçları var mobilya falan değiştirdim taksite bağladım paramı biraz da cebime harçlık kalıyor anca yetiyor. Arkadaşlarım evde çalışmıyorlar ve benden sürekli borç istiyorlar sıraya girip. Üstelik kıyafet almak için. Yok canım benim de paranın yeri var diyorum hepsine de aynı şeyi söylemiş oldum şimdi lafımı ediyorlarmış cebinde akrep var diye. Napıyım onlar evde yatarken ben 6 gün çalışıyorum ihtiyaçlarımı görebilmek için. Kendim parasız mı gezeyim onlara para vermek için ne diyim ben şimdi bunlara

Sürekli borç isteyen arkadaşlarınıza karşı ne derssiniz?
Cevapla