Türkiye'den gelen fındığın kilosuna ben 34 Kanada doları ödüyorum, sizde fındığın kilosu 2000tl imiş bu nasıl oluyor?

Ben dolar kazanıyorum o nedenle birim olarak düşünün. Ben 34 birim ödüyorum siz 2000 birim. Üstelik bu fındık sizden gelen fındık.

Türkiye'den gelen fındığın kilosuna ben 34 Kanada doları ödüyorum, sizde fındığın kilosu 2000tl imiş bu nasıl oluyor?
Cevapla