Patron olmaya korkuyorsan patronun zenginliğine şaşırmayacaksın?

Hayatta finansal özgürlüğün sırrı bu söz galiba. Yaptığım işi çok komik bir rakama yapıyorum asla geçinemiyorum. Asgari ücretti çıktım işten şimdi onun yarısı part time çalışma. Asla yetmiyor asgari iken de yetmiyordu. Kafayı yiyorum. Neden bazı insanlar işi kurmaya cesaret edemez ama köle gibi özveri ile çalışır? Bunu açıklayın lütfen. Neden cesaret edemiyoruz? Niye birinin altında çalışmak az para da olsa kafa rahatlığı sağlıyor ki? Asla geçinemiyorum ama hala cesaret edemiyorum bir şeyler öğrenmeye, kendi işimi kurmaya vs. Böyle olan var mı? Patronun kazandığını görünce kafayı yiyip ama asla harekete geçemeyen var mı? Böyle olup hırs yapıp bir şeyler başaran varsa lütfen bana akıl versin. Kendi işim olsa bu iş belki binlerce tl kazanacağım ama şu an asgari bile kazanamıyorum. Çünkü biçilen ücret o. İşi çok iyi yapıyorum. Bu kaygıları yaşayıp hayatını düzene koyanlar varsa lütfen motivasyonunuz neydi bunu yazın

Olmayacaksa bile patron olmayı denerim
Riske atamam atanırdım veya birinin işinde çalışırım az da olsa maaş günü bellidir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Patron olmaya korkuyorsan patronun zenginliğine şaşırmayacaksın?
Cevapla