Durumum kötü, sevgilim maaşının çoğunu bana harcıyor. Yanında ezik gibi hissediyorum, hediye almasını nasıl önlerim?

Sevgilim çalışıyor ama maaşının çoğu bana gidiyor hiçbir şey istemiyorum hiçbir şey beğenmiyorum sırf görüp almasın diye ona rağmen bana sürekli hediye alıyor ama haftada bir falan değil her gün bir şeyler görüp alıyor çiçek buketleri yaptırıyor hesapları zaten o ödüyor bir şey yiyip içmiyorum bile parayı bizim için kazanıyorum sen yeter ki mutlu ol diyor ama benim maddi durumum çok kötü hiçbir şey yapamıyorum ilk başlarda evet çok özel hissettiriyordu ancak şimdi çok eziliyorum mahcup oluyorum ezik hissediyorum harçlığımı biriktireyim dicem ailem harçlık vermiyor defalarca kez konuştum ama dinlemiyor kibarca uyardım ancak tık yok kafamı artık yastığa rahat koyamıyorum

Durumum kötü, sevgilim maaşının çoğunu bana harcıyor. Yanında ezik gibi hissediyorum, hediye almasını nasıl önlerim?
Cevapla