Sevgilim çalışıyor ama maaşının çoğu bana gidiyor hiçbir şey istemiyorum hiçbir şey beğenmiyorum sırf görüp almasın diye ona rağmen bana sürekli hediye alıyor ama haftada bir falan değil her gün bir şeyler görüp alıyor çiçek buketleri yaptırıyor hesapları zaten o ödüyor bir şey yiyip içmiyorum bile parayı bizim için kazanıyorum sen yeter ki mutlu ol diyor ama benim maddi durumum çok kötü hiçbir şey yapamıyorum ilk başlarda evet çok özel hissettiriyordu ancak şimdi çok eziliyorum mahcup oluyorum ezik hissediyorum harçlığımı biriktireyim dicem ailem harçlık vermiyor defalarca kez konuştum ama dinlemiyor kibarca uyardım ancak tık yok kafamı artık yastığa rahat koyamıyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Ben böyle bir durum yaşasam önce kendi içimde şunu fark ederdim: bu his “onun aldığı hediyelerden” değil, beni borçlu hissettiren dengesiz bir denklemin yarattığı baskıdan geliyor. Bu yüzden çözümü hediyeleri gizlice reddetmekte değil, ilişkiyi daha eşit bir zemine oturtmakta arardım. Ona kırmadan, yumuşak bir dille “Bana bir şeyler alman beni mutlu etmiyor, aksine kendimi kötü hissediyorum, ben senin yanında eşit durmak istiyorum” derdim. Bunu söylerken suçlayıcı değil, tamamen his odaklı konuşurdum. Hediye almak istediğinde de yönünü değiştirirdim: “Bana hediye almak yerine gel birlikte kahve içelim, bir yere gidelim, zaman geçirelim” gibi. Hem hediye baskısını azaltır hem de ilişkinin değerini paradan çıkarmış olurdum. En önemlisi de, onun verdiği parayı değil, ilişkide kurduğun bağın değerli olduğunu hissettirmem olurdu; böylece hem ben ezik hissetmem hem de o kendini geri itilmiş hissetmez.
01 Yorumla
Soran6 ayAy inanılmaz tatlısın çok teşekkür ederimmmm
En İyi Cevaplar
Para & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı. Şöyle söyle. "Ben seninle ileriyi düşünüyorum. Evet, bunlar çok değerli ve güzel şeyler. Ama bunları almak yerine (hediyeler) altın yap ve biriktir. Evlendiğimiza zaman daha kolay bir şekilde evlenebiliriz. İlerideki çocuklarımız içinde bu daha doğru olur. Çünkü bunlar geçici şeyler. Kalıcı şeyler yapmalı ve ileriyi düşünmeliyiz. Şimdi söz verelim ve sadece özel günlerde hediye alalım. Çünkü zaten birbirimizin varlığı bize en büyük hediye. Bunu sıradan şeylerle basitleştirmeyelim" de. Bir yere gideceğiniz zaman da illa cafe olmasın. Atıyorum park olsun. Piknik yapın. Ben yapıcam de. Hazırla kahve vs götür, yiyecek falan... Amannn gençler çok basit konular yaa bunlar 😂
24 Yorumla
Soran6 ayAyyyyy çok teşekkür ederim ne kadar nazik şekilde anlatmışsınnnn seni yerim
Soran6 ayKız sen daha ponçiksin 🥹💞💞💞💞
6 ayYani karşındaki insan sürekli verici olduğu zaman bundan rahatsızlık duyup, kendin birşeyler yapamadığın zaman ortaya çıkan mahçubiyet insanı zora sokabilir haklısın. Ciddi bir tavır ile sana karşı olan harcamalarında gerekli dengeyi sağlamasını sağlamak bu noktada önemli. Günümüz ilişkilerinde ekonomik durumlar zorlayıcı olduğu için her ne kadar karşındaki hep ödeyip belli ettirmese de, kendisi de ısmarlanmayı kesinlikle bekler. Ya da haklı olduğun bir durumda kendini savunurken; ben sana herşeyi aldım, her şey yaptım gibi tavırlarda alabilirsin karşındaki insandan. Çünkü insanlar gerçekten değişik.
11 Yorumla
Soran6 ayKesinlikle çok haklısın çok teşekkür ederim
gurbetçi sevgilim vardı 20'li yaşlarımda. bir kere hesap ödedim bir daha benim hesabımı ödeme dedi, 2. buluşmada ben yine hesabı ödedim 2 hafta benimle konuşmadı. bu durumdan gerçekten hoşnut değilsen ültimatom çek.
bu arada ültimatonun doğru yazılış şekline baktım ve tam anlamı da çıktı karşıma.
''bir devletin başka bir devlete herhangi bir konuda verdiği ve hiçbir tartışmaya ya da karşı çıkmaya yer bırakmaksızın, tanıdığı süre içinde isteklerinin yerine getirilmesini bildirdiği, içinde savaş tehdidi bulunan nota.''
04 Yorumla- 6 ay
@Zehra1412 benim dediğim yıllar bundan 10-13 yıl önceydi. dünyaya bakışlar Türkiye'de de baya değişti. bir insanın kızıp kızmamasını bir kenara koyup benim düşüncelerimi ciddiye almıyor; beni sallamıyor kapısına çıkıyor aslında bu davranış. bir erkeğin hesabı ille de ben ödemeliyim bakışı zaten üstünlük belirtisi çabası. insan bunu ufak yaşlarda idrak edemiyor. bana göre bir ilişki de doğru iletişim en önemli şey.
Soran6 ayHahahahhaah deneyeceğim çok teşekkür ederim
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tür bir ilişki dinamiği gerçekten seni yoran bir noktaya gelebilir. Kendini ezik hissetmene gerek olmadığını söyleyerek başlayalım çünkü bir ilişkide değer, sadece maddiyatla ölçülmez. Senin duyguların, sevgin ve fedakarlıkların da çok kıymetli. Ancak sevgiline dürüstçe hislerini açıklamak önemli. Çünkü bu durum seni rahatsız ediyorsa ve o seni sevmekten motive oluyorsa, bunu anlayacaktır.
Belki sınırlar koymak işe yarayabilir. "Benim için bu kadar sık hediye almak yerine birlikte bir şeyler yapalım" gibi bir öneri sunabilirsin. Ona zaman harcamak, birlikte anı biriktirmek aslında daha kalıcı ve anlamlı olur. Ayrıca bu süreci kendi finansal hedefler belirlemek için bir fırsata dönüştürebilirsin. Küçük bir birikim planı yap, belki yarın daha güçlü hissetmeni sağlar. 🪴✨ Unutma, bu bir ekip işi! İkiniz de birbirinizin duygularına ve ihtiyaçlarına özen göstermelisiniz.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
37
Cevap
28Cevap
Yanlış anlama ama cebinde paran yoksa sevgili yapmayacaksın. Çünkü sevgili demek bir noktada para harcamak demektir. Her şeyi sürekli karşı tarafın ödemesi insanı cidden ezik gibi hissettirir. Şahsen aşırı rahatsız olurdum. Üstelik şu an çok sevse bile bir gün bütün yaptıklarını sana iğne gibi batırmayacağı ne malûm?
24 Yorumla
Soran6 ayOrasını bilemiyorum ama cebinde para yoksa sevgili yapmayacaksın ne demek öğrenciyim elbet bende okuyacağım meslek sahibi olacağım keşke gönül kırmadan yardımcı olabilseniz
- 6 ay
Gönül kırdığımı düşünmüyorum sadece mantıklı bir şekilde yazmam gerekliydi. Okuyup meslek sahibi olabilirsin lâkin yine de cebinde sıfır lira ile biriyle sevgili olmak doğru değil. Her şeyi sürekli karşı taraf ödüyor sen olsan dışarıdan bakan bir göz olarak nasıl göründüğünü düşünürsün?
Soran6 ayYeterince üzülüyorum bu sebeple bir şeyler deniyorum merak etmeyin bende elimden geldiğince sevdiği yemekleri yapıyorum bir şeyler örüyorum neyse size anlatmayacağım böyle şeyler sizin için kıymetli değildir yine de teşekkür ederim yorumunuzu kattığınız için hayatta başarılar
Gizli Üye(25-29)6 ayParan yoksa sevgili yapma diyenleri dinleme. Erkek ve kadın burada farklı rollerde. Erkekte maddi güç vs önemli kadında o kadar değil. Bizde de tam tersi sevgilimin çok durumu yok ben kaç evden kira alıyorum benim değil de babamın var ama sevgilime hediye almam çok o alır hep bana olması gereken bu salla. Sen de onu başka türlü mutlu et. Sevgini göstermen yeterli
522 Yorumla
Cevap sahibi6 ay@EnesBT benim bakış açım seni hiiiç ilgilendirmiyor. Beni tanımıyorsun bile. Şimdi böyleleri direkt kadını yiyici görür hiç onlardan değilim. Evimi bile babam verecek benim çocuğun evi yok çünkü. Gayet onun da gönlünü hoş tutuyorum o da hediye almayı seviyor Yani herkes memnun sen kimsin ki
Cevap sahibi6 ay@EnesBT eeeee muhtaç ol ile ne alakası var? demek ki parası olmayan bir sevgilin varsa kendine muhtaç mı göreceksin? o zaman senin bakış açına edeyim ben. O cümlede dinleme çünkü olayın para ile ilgisi yok dedim. hayırdır sana giren çıkan ne? Sana ne bakış açımdan
Cevap sahibi6 ay@allnightlonggg yok bacım bunlar istiyor ki hiçbir sorumluluk almayalım ama evlenelim kız çocuk doğursun ev çevirsin ama biz hiçbir şey yapmayalım. Ellerinden gelse parayı da bize kazandıracaklar. Ama baba evinde görmüş varlıklı kızlar standartlarını düşürmeyip de bir şeyler isteyince para göz olurlar. Niye gördüğümüzden geri kalalım elbette çalışıp getirecekler biz de yiyeceğiz çocuk doğururken biz onlara yemek yaparken onlar bize muhtaç olmuyor ama parayı onlar getirirse biz muhtacız ne alaka herkes kendine düşeni yapıyor. Prenses hepsi yakında s. kleri de düşecek
- 6 ay
standart kalitedir kardeşim olay bu
Cevap sahibi6 ay@allnightlonggg 🌷😘😉😉😉nettt
- 6 ay
.*
Cevap sahibi6 ay@Ayselyako dairemi kime vereceğimi size mi soracağım 💅🏻 Sevgilimle benim aramda o. Milletin işine karışmaya bayılıyorsunuz. Kaldı ki ileride benim dairemde oturacağız kira ödetmeyeceğim ona ve o da biliyor bunu🤍
- 6 ay
@Ayselyako Ablacım sen bunu boş ver, önüne genele sallıyor zaten
Cevap sahibi6 ay@allnightlonggg ver diyip sonra da iç güveysi mi gelecek demiş zaten ne dedikleri belli değil
Cevap sahibi6 ay@Ayselyako ne alaka biz paramızla evimizle miövündük ver dedin sonra diyorsun ki iç güveysi mi alacaksın ne alaka
Soran6 ayÇok teşekkür ederim gerçekten çok naif cevaplamışsınız içime su serpildi bol kazançlar hep mutlu olun
Cevap sahibi6 ayRica ederim ne demek🌷🌷🌷🌷
Cevap sahibi6 ay@EnesBT Özür dileriz evet. Cevapladığım naif cevaba sıçrayıp rahatsızlık verdiğin için😊Halbuki kızın gerçekten hoşuna gidecek bir şey yazmıştım rahatlatmak için. Bence sen bizden de özür dile👍🏻👍🏻👍🏻
6 aySenin yerinde olsam sanırım bende kötü hissederdim ama sevgilin bu tarz şeylerin lafını yapıp başına kakmıyorsa cidden seviyordur bence onunla ciddi bir şekilde açık açık konuşmalısın bu durumu hatta yaşlarınız el veriyorsa ciddi bir yola da girebilirsin belki madem sizin için kazanıp harcıyor ve birbirinizi seviyorsunuz adı konmuş olur böylece ve belki de daha az mahcup hissedersin ya da hiç hissetmezsin
02 Yorumla
Soran6 ayÇok çok teşekkür ederim empati yapıp nazik olduğunuz için umarım her şey gönlünüzce olur
- 6 ay
Rica ederim, umarım senin için de her şey gönlünce olur
Gizli Üye(25-29)6 ayCebinde paran yoksa sevgili yapmayacaksın diyen yoruma baya bir sinir oldum. Ne alaka erkek sevmiş demek ki benimsemiş ki kızı ona yatırım yapıyor. Kendini yükümlü hissetme prenses erkeklere alıştığı için çoğu kadın böylesinin yanında ezik hisseder. Sıkma canını
02 Yorumla
Soran6 ayAh çok teşekkür ederim gerçekten kimsenin gönlünü kırmadım ahlaksızlık etmedim yine de çok kırıcılar :( her şey gönlünce olsun bitanem yüzün hep gülsün
Cevap sahibi6 ayRica ederim canım takılma bile insanlar kendinden her şeylerini vermelerine rağmen sevilmeyince kıskanırlar. 🌸
6 ayNe güzel işte sana çok değer veriyor aslında sevinmen gerekir. Bir gün işe girdiğinde çalıştığında ona hediyeler alırsın. Erkekte en sevdiğim özellik bu ya, eril enerjinin tâ kendisidir erkeğin kadın için bonkör olması.
12 Yorumla
Soran6 ayAyyy çok teşekkür ederim sen çok çok güzelsin umarım karşına hep seni mutlu edecek insanlar çıkar güzel gönlünün ekmeğini yersin
- 6 ay
Canımsın teşekkür ederim 🌸
- Para & Ekonomi konusunda 775 cevap paylaştı.
6 ay
O zaman şöyle diyebilirsin
“Bak, seni seviyorum ama sürekli bir şeyler alman beni biraz mahcup ediyor. Kendimi eksik hissediyorum yanında. Lütfen bunu yapma, seninle olmak zaten en güzel hediye.”01 Yorumla
Soran6 ayÇok incesiniz kesinlikle söyleyeceğim teşekkürler
6 ayHarcasin ya boş ver... bir yemek bir kahvenin ufak bir hediyeninde hesabı yapılmaz... arada sende bir jest yaparsin paran yoksa da evde kendi ellerimle güzel bir kek poğaça yaparsın halledilir yani niye eziklik olsun
02 Yorumla
Soran6 ayHahahahahah kesinlikle çok haklısınız poğaça yapılsın o zaman
- 6 ay
Yap ya... durumu kötüyse cordon blue mu yapacak yap poğaça bir de borcam tatlısı😅klasik TC erkeğine çok bile silip süpürür hepsini zaten
Bunu açıkca söyle senden razıyım ben de ama yatırım yapalım geleceğimiz icin de ben zaten senin varlığınla mutluyum de
Bu adamı kaybetme seni gerçekten seviyor lafta degil yani maşallah Rabbım sevginizi Daim etsin02 Yorumla
Soran6 ayÇok teşekkür ederim güzel duan için seninde karşına gönlü güzeller çıksın allahım kapılarını açsın 💞
6 ayNormalde kadınlar sürekli hediye alan, sürekli mutlu etmeye çalışan erkeklerden sıkılır ve terk eder. Sanırım bu merhamet ve mahçubiyet hissin maddi durumunun kötü olmasından dolayı çünki böyle düşünen kız çok azdır. Genelde maddi durumu olmayan insanlar duygularını daha delikanlı yaşar. Sakın ayrılmayın. Ne yap ne et evlen onunla.
01 Yorumla
Soran6 ayKesinlikle evleneceğimmmmmmm teşekkür ederim 💞
6 ayezik gibi hissetme bu şekilde senden asla vazgeçemez en değerlisi olursun çünkü sana fazla yatırım yapıyor
18 Yorumla- 6 ay
Ben de böyle yatırım yapılmasını istiyorum
- 6 ay
@Geologicalengineer kesinlikle
- 6 ay
@allnightlonggg kesinlikle askim
Soran6 ayAhahaha çok teşekkür ederim aşkımmmm harika tavsiye 💗
Soran6 ay@Geologicalengineer umarım sana daha güzelleri nasip olur
- 6 ay
Amin canım çok teşekkür ederim🙏🏻
- Para & Ekonomi konusunda 3,3b cevap paylaştı.
6 ayVe sonra kız ayrılır, erkek isyan eder..
Kız milletini alıştırmayacaksın yoksa hemen boşluğu hisseder01 Yorumla
Soran6 ay1.5 seneyi devirdik sözlendik umarım seninde her şey gönlünce olur 🥹🙏🏻
Gizli Üye(30-35)6 ayGerçekten çok düşünceli birisiniz dediğiniz gibi iseniz. Sizin böyle hissetmeniz doğal ister istemez. Yani istemeyerek de olsa böyle düşünmenize sebep olabilir bu durum. Ciddi bir şekilde rahatsızlığınızı dile getirebilirsiniz...
01 Yorumla
Soran6 ayÖncelikle çok teşekkür ederim nazikçe yardımcı olduğunuz için gösteriyorum emin olun 🙏🏻🩵
- Para & Ekonomi konusunda 481 cevap paylaştı.
6 ayYaşın kaç Okuyor musun okulun bitti mi çalışmak mı istemiyorsun iş mi bulamıyorsun Bunları bilmek lazım ponçik değilse bir değerlendirme yapamam
00 Yorumla
6 ayOnun yerine geleceğiniz için yatırım yapmasını söyleyerek onunla ileriyi de düşündüğünü ona hissettir :)
01 Yorumla
Soran6 ayDenensinnnn💞
Maskülen olan taraf erkek ama çok hediye alması hoş değil bu sana herhangi bir ayrılıkta oneitis olacağını gösterir. Bu erkek psikolojisi için sıkıntılı bir durum.
05 Yorumla- 6 ay
alpha male mi oldun sen şimdi yazık sevmek bile haramsa olmaz olsun öyle alfalık peh
- 6 ay
aaaaa kendini gizliye almış korkak. redpillciler bişeyi sevmiyorsa iyidir
Gizli Üye(30-35)6 ayBunun kızı erkeği yok, paran yoksa sevgili de yapmayacaksın. Bu şekilde sırf sana çalışıyorsa parayla sevgili tutmuş gibi bir hava oluşacak zamanla. İleride çalışıp kendi paranı kazanmaya başladığında sevgili de yaparsın gelecek planları da.
01 Yorumla
Soran6 ayPeki teşekkürler
Bu oğlanla konuş gelsin seni istesin adını koyun hem senin için iyi olur hemde o adam için
12 Yorumla
Soran6 ayHahahahahah hemen yazıyorum aynen böyle
- Para & Ekonomi konusunda 361 cevap paylaştı.
6 ayverip doyuruyorsan karşılığını vermiş sayılırsın sorun olmaz.
16 Yorumla
Soran6 ayNe kadar kabasınız hayır birlikte olmadık ikimizde evlilikten sonrası olması taraftarıyız gönlünüz ekmeğini yiyin 🙏🏻
- 6 ay
sonuçta sevişip boşaltmıyormusun?
Soran6 ayHayır ne biçim üslup bu
- 6 ay
o zaman parasını harcatmamalısın
Soran6 ayTamam patron sen dediysen öyle yapıcam 👍🏿
- 6 ay
diğer cevaplara yazdıklarını okudum sen baya iyi bir kızmışsın umarım evlenirsin o çocukla
6 ayBöyle erkek bulduk da rahatsız olması kaldı. Yerinde olsam kaçırmam bende onu başka şekillerde mutlu ederim adam çalışıyorsa zaten senden maddi şeyler beklemiyordur kadınlığını kullan derim 😉
41 Yorumla
Soran6 ayKadınlığı kullanmak ne demek hiç hoş şeyler değil tabi ki seviyorum sadakatimi veriyorum
Gizli Üye(30-35)6 aySende çalıssana o bunları senı tavlamak ıcın yapıyor hele bı evlenın bak nasıl kafana vurur benım paramı yıyosun dıye ben evlıyım bı gun ben oderım bı gun esım oder benımde durumum kotuydu cok sukur calıstım kazandım bırıktırdım su an calısmıyorum ve esıme para da verıyorum oda bana verır para evde masada durur sen bu sekılde hep ezık kalcaksın ne yazıkkı o cocugu uzme barı paranda yok ztn bıde kavga etme
02 Yorumla
Soran6 ay1.5 sene oldu beni tavlayalı çok oldu sizin kalbiniz çürük
Cevap sahibi6 ayEzıksın ztn konusuyosun bıde
Sende ona bir şeyler veriosundur durduk yere vermiodur
01 Yorumla
Soran6 ayMerhaba sevgimi sadakatimi veriyorum yeterli midir sizin için sanmam aklınız hep pislikte :)
6 ayHediyeye bayılırım keşke sevgilim böyle yüce gönüllü düşünceli bir şey olsaydı dkfk
02 Yorumla
Soran6 aySen kendin hediyesin bebeğim umarım kat kat güzelleri senin olur
- 6 ay
Çok tatlısın teşekkür ederim 🥹♥️
6 ayEe sende gir işe çalış... sevgilin ne iş yapıyorsun ki bu arada hergün hediye alabiliyor
01 Yorumla
Soran6 aySevgilim hemşire hediye dediğim ufak ufak hediyeler tabi benim için kocaman benim renk tonlarını sevdiğim bir ruj boyama kitapları ellerim kuruyor diye el kremi ayı geldiğinde çiçek buketleri :)
6 aysevgilin karşısında bu kadar “ezik” hissetmemelisin. demek ki durumun yok sende maddi bir şey alamıyorsun; olabilir. herkes dört dörtlük değil.
00 YorumlaO çocuk çok üzülecek. Kesin onu bir gün tek kalemde silip atacaksın
06 Yorumla
Soran6 ayMerhaba 1.5 seneyi devirdik ayrılık düşünmüyoruz şuanda çok çok mutluyuz 🙏🏻
Soran6 ayTeşekkür ederim sizinde 🙏🏻
Soran6 ayBiraz negatif düşünüyorsunuz sanırım ondan kaynaklı eminim sizin de gönlünüze göre birisi çıkacaktır
daha ciddi ve kararlı bir şekilde dile getir konuyu yoksa ayrılacağını söyle 😂 söz dinler o zaman
01 Yorumla
Soran6 ayHahahahahaha kıyamam ama bi deniyim çok teşekkürler
6 ayneden ona nazik bir şekilde ne hissettiğini anlatmıyorsun
01 Yorumla
Soran6 ayDenemedim mi sanıyorsun çiçeğim
- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
6 ayAl karşına ciddi ciddi konuş bu kadarı fazla.
01 Yorumla
Soran6 ayPeki
6 aysiz bu para yönetimiyle zor evlenir, evlenince de 40 lara kadar en aşa kirada sürünürsünüz
02 Yorumla
Soran6 ayHahahahahahah kesinlikle katılıyorum
- 6 ay
benim bir ex vardı onla tutumlu olmaya alıştım. kızla ayrıldık masraf hayat sürüyorum. o da kariyerini yapıyor. muhtemelen bizdeki tutuklulukla 10 sene sonra karşı karşıya gelsek ikimizde de BMW tarzı araba olur. acaba ayrılmasak böyle olur muyduk merak konusu
6 aySöyle enişteye seni kaybetmesin
Bu devirde böyle düşünen kadın az🤗
04 Yorumla
Soran6 ayAy çok teşekkür ederim umarım sizde çok mutlu olursunuz 🥹🙏🏻🩵
- 6 ay
Nerdee😔
Soran6 ayAllahım size de kapılarını açsın yüzünüzü güldürsün hayırlı kısmetler dilerim
- 6 ay
İnş🙏 teşekkür ederim 🤗
6 aysen daha allahtan belanı mı istiyorsun bırak alsın erkek adam alacak tabi. komplekslisin sen sorun sende
21 Yorumla
Soran6 ayHahahahaha biraz güldürdün biraz da üzdün ama teşekkür ederim
6 ayBen genelde birikim yap bizim için derdim daha mantıklı ki zaten ben çiçeğe para harcanmasını sevmediğim için hediye de alma bana diyordum doğum günü dışında
01 Yorumla
Soran6 ayO zaman şey yapalım çiçeği alsın diğerlerini yatırım yap diyim çiçeğe hayır diyemem
Gizli Üye(25-29)6 ayboş ver ye parasını yemeyen de aynı yiyen de
01 Yorumla
Soran6 ayHahahahahaha harikasın
Gizli Üye(30-35)6 ayBirde benim sevgilime bak faturasını ölemedim diye 4 gündür trip atıyor aynı durumda bu kızla.
030 Yorumla- 6 ay
haklı. öde lan kızın faturasını
- 6 ay
😂😂😂😂😂😂😂😂
- 6 ay
Kızın faturasını ödememek bunun ne haddine 🙄😡
Cevap sahibi6 ay@allnightlonggg ne cimrisi bu ay onun için 30bine yakın para harcadım nerem cimri
Cevap sahibi6 ayDaha ne yapim ayda 1 milyon TL kazanıyorum umursamıyor parayı
Cevap sahibi6 ayAylık 1milyon tl kazanmıyorım ki parayı umursamiyim benim etim ne budum ne
- 6 ay
Ayda 1 milyon kazanıyor ama KS de takılıyor 😂😂😂
Cevap sahibi6 ay@TheKsQueen yanlış yazdım o kadar kazanmıyorum demek istedim
- 6 ay
Heee QJKSJDJFJXMXMDKDKKDKDJJDDKAJSJDJDJDKDKLDKXKDKFKFKD Bide lafa gelince erkekler kızları kullanıyor oluyor 😂 erkekler ayakta uyuyooo najdjdjjd cinsellik var diye kullanmış olmuyor erkekler, kızlar erkeği hem cüzdan hem d*ldo yapmış vay be
- 6 ay
30 bin para harcadın da bir "fatura" ödeyemedin öyle mi. bırak palavrayı yemezler kız da yememiş işte. karşında enayi yok belli ki dememkki bu da işine gelmeyen asıl mesele
Cevap sahibi6 ay@TheKsQueen valla bilmiyorum bende hayatı sorgulamaya başladım ayrılcam ama sürekli bir sıkıntıyla geliyor bana ailesiyle kavga etmiş şimdide çok toksik bir ilişki olmaya başladı
- 6 ay
Yok kız harcayanlar var bir arkadaşımın sevgilisi ona 25bin tlye ayakkabı aldı 🤣 ama evet bu yalan söylüyor KS erkeği ne beklerisn shdjdjdj
Cevap sahibi6 ay@allnightlonggg faturasını ödedim buraya yazdığımda
Cevap sahibi6 ay@TheKsQueen valla yalan söylemiyorum niye yalan söyliyim
- 6 ay
@TheKsQueen erkeklere kalsa kızları her türlü kullanır. kadının cinselliği değerlidir çünkü kadın cinselliğe ihtiyaç duymaz ama erkekler ihtiyaç duyar. kadının da cinsellikten keyif alması lazım ama evlenmeden cinsellik yaşayınca ciddi düşünmekten cayanlar da erkekler oluyor bu yüzden kız sevse bile kendini tamamen baskılamak zorunda hissedebiliyor.
- 6 ay
peki
Cevap sahibi6 ay@allnightlonggg bu dediklerinin hiçbirini yapmadım ben yurtdışındayım uzak mesafe ilişkisi bu
- 6 ay
İlk cümlen haricinde dediklerine katılmıyorum, bu şey demek "erkeğe göre şekilleniyorum çünkü benim kendi isteklerimin bedenim hakkındaki kararım önemsiz erkekler nasıl istiyorsa öyle olacağım kabul görmek için" Ha? Kabul görmeyi bekledikleriniz de kendi hemcinsiyle bile yatmış oluyor ahahhsjahah😂 o derece ağır ağır hasarlı. Kızları kullanmak zaten bu demek? Onların isteklerine göre şekillenmek de onlar tarafından kullanılmaktır, ben şu an genele yorum yapıyorum yoksa ben ele ele bile tutuşulmayi hak etmeyen erkeklere bedenimi dokundurtmam ağır hasarlıyla da değil evlenmek sevgili bile olmam.
- 6 ay
Ayrıca neye göre kadın cinselliğe ihtiyaç duymaz dedin? Sen duymayabilirsin nasıl ki 5 milyonda bir rastlanan isteksiz erkek gibi.
- 6 ay
@TheKsQueen evet duymaz erkeklerin boşaltması gereken bir depo var ve bu somut olarak kendini sık sık hissettirir. kadını öyle rahatsız eden ve zorlayan bir durum olmuyor anlık tahrik olma durumu hariç. o zaman ortaya irade giriyor. kadınla erkek tamamen farklı ve bunun aseksüellikle alakası bile yok. Kadının aklına bile gelmez çoğu zaman bu bir gerçek. erkeklere göre şekillenmeyi savunmuyorum ama gerçek bu. eğer ki bir kadın olarak evlenmeden cinsellik yaşıyorsan evlenmeden terkedilmeyi göze a la cak sın. hele ki bu olay aynı gün ya da 1 2 ay içinde oluyorsa.
- 6 ay
sizin için demedim genel
- 6 ay
Boşaltmam gereken bir torbam bile yok ama "insan" olduğum için libidom yükseliyor ah bu nasıl olabilir ama ben erkek değilim 😱😱😰 QHAHAJSJDJSJDHKDJDJDJDJ Bişi derdim de neyse...
- 6 ay
@TheKsQueen incelikle bi sakin ol. sen erkek olmuyorsun mastürbasyon bağımlılık yapan bişe olduğu için keyif verici madde niyetine günde 9 kere yapmış olabilirsin. cinsellik keyif verici ve son derece zevkli bir şey zaten bunu inkar ettiğim yok sakin ol. sen örneğin her önüne gelene veriyorsun diye bunu doğru ve doğal olarak nitelendiremezsin. zevk almak ve bunu kovalamak ayrı, ihtiyaç hissetmek apayrı şeyler. uyuşturucu gibi. bir erkeğin beni ne olarak gördüğü umrumda değil ama kendi beklentin doğrultusunda akılcı davrnmak son derecek doğru ve çokta zor bir şey değil. göze almakla alakalı yani o kişiyle evlenmemek o kadar umrunda değilse ya da evlenmek umrunda değilse. sonuçta evlenmeyi istemek ayıp değil.
- 6 ay
Libidosu olmayan biri mastürbasyon yapmaz yapası gelmez bağımlılık yaptığı doğru alıştın mi "libidon düşmediği" sürece yapmaya devam ediyorsun. Yorumunu okuyan bir erkek, ben benimle cinsellik yaşayan kızı terk edebilirim demek ki, ben kızla seks yaparken kızı kullanıyorum demek ki, kızlar yapamaz ihtiyaçları yok ama ben yapabilirim çünkü "boşaltmam gereken bir torbam var, ama onlarda yok" şeklinde algılar. Yorum yaparken yorumunun yarattığı algıyı farkına vararak yorum yap, erkeklerde mastürbasyon yaparak boşalabilir bunun için cinsellik yaşamasına gerek yok, 2 yıllık bir sevgilim vardı dünyanın en istekli erkeğiydi bakirdi bir kez bile bana cinsellik yaşayalım demedi (benim seçtiğim erkeğin kalite 👌🏿) kendine hakim olabilen nefsini tutabilen biriydi azgindı ama sapık değildi kızlara ihtiyaç duymuyordu kendi ihtiyacını karşılayabiliyordu yani demem o ki lütfen cinselliği erkeğe meşrulaştırıyormuş şeklinde konuşmayın. Bir kadın olarak bunları ağzına alman zaten büyüdüğün ortamı tahmin etmeye yetiyor.
- 6 ay
@TheKsQueen ben sadece olanı söyledim. erkekler bir kadından bu yüzden vazgeçebiliyorlar çünkü hevesleri geçebiliyor. sen bence çocukken istismara falan uğramış olabilirsin o hisle ve uyarımla da böyle tanışmışsınıdır. üzüldüm senin adına
- 6 ay
@TheKsQueen kimse kimseyi kullanmıyor evet karşılıklı zevk meselesi. ama beklentiler doğrultusunda sonradan üzülen kadın olabiliyor maalesef. olay bndan ibaret. erkekler ihtiyaç hisseder dedim erkek arkadaşının mastürbasyon yapmasından daha doğal bir durum yok. bir şekilde o ihtiyacı gidermek zorunda çünkü o. senle olmuyorsa "macbur" elle. başka yolu yok
- 6 ay
@TheKsQueen düzügn konuş be istekli karı tövbe ya mastürbasyon bağımlısıysan senin problemin biz napalım kudurmuş :D
- 6 ay
Zamanlar oldu dedim okuduğunu da anla susturulmuş karı puahahjahaha dediğinin doğru olmadığını söylemek için kendimden örnek verdim 😌😌😌 ve daha birçok kız, ileride vajinismus olacağın gerçeği de üzücü bu arada.
- 6 ay
Sen yapma ayıp çünkü 😂 uzatma sıkıldım bee yeter.
- 6 ay
Sevgilin seni yemiş gibi sanki
6 ayŞunu unutma deveyi diken insanı... yaranırmış bırak alsın
Calısırsn ilerde sende alırsın bu kadar üzülme.
01 Yorumla
Soran6 ayÇok teşekkür ederim büşbüş aklıma kazıdım
6 ayHediye alıyor ise karisma gönlünden gelerek alıyor ama acik konus askim bak bu kadar abartma bu hediye olayını cidden de gönlünü kırmadan kknus iste
02 Yorumla
Soran6 ayKonuşacağımmmm kesin
- 6 ay
Konus o zaman kania
Para & Ekonomi konusunda 409 cevap paylaştı. Aşık çoçuk tertemiz hemde kaçırma
42 Yorumla
Soran6 ayTeşekkür ederimmmmm
6 ayyahu boş ver ne dusunuyorsun oda sacmalamıs ama madem boyle sende ye gıtsın
02 Yorumla
Soran6 ayHahahahahahah allahım çok güldüm
- 6 ay
oyle amaa yeeeee kokune kadarr ::D
Ne güzel begenmediysen bana ver ben yerim parayi
01 Yorumla
Soran6 ayHahaahahah hediyeleri paylaşalım aşkım
6 ayÇocuk ya çok deli gibi aşık ya da aldattığı için üstünü örtüyo bilemedim
04 Yorumla
Soran6 ayHer şeyi bende var ayrıca kafeye bile gitmez bensiz iş ev sonra benimle buluşur
- 6 ay
O zaman çok temiz seviyordur o yüzden harcadığı gözüne gelmez
Soran6 ayTeşekkür ederim çok naziksiniz 🥹 bende onu aynı şekilde seviyorum
- 6 ay
Bir ömür mutluluklar dilerim 🙏🏽
Nasil sevgilinizden birsey isteyebiliyorsunuz ben su aldirmaya cekiniyorum 😭
10 Yorumla
6 ayTam bize bu anlattıklarını onada aynı şekilde anlatt🤗
16 Yorumla- 6 ay
@Kenan1045 rahatsız oluyormuş okumadın mı uyuyamıyor muş
- 6 ay
@Kenan1045 hahaha sevgilin yok sanırım
- 6 ay
@Kenan1045 evet dediğine göre yok?
6 ayÇalışabilir sin o zaman da sen ona birşeyler alabilirsi
00 YorumlaYe iç yat işte gittiği yere kadar sonra düşünürsün
00 YorumlaÇabuk bu herife nikah kıy
11 Yorumla
Soran6 ayAşkımmmmmm hemen kıyıyorum hemen hemen daha iyileri seni bulsun allahım🥹🥹🙏🏻🙏🏻💞💞💞
6 ayKeşke böyle bir sevgilim olsa 🥹
01 Yorumla
Soran6 ayOyhhhh daha iyileri seni bulsun bitanem 💞🥹🙏🏻
6 ayEvlen adamla boş yapma
01 Yorumla
Soran6 ayÇok haklısın aşkım
boş boş oturup para yıyecegine git çalış o zaman
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.
6 ayAçıkça şöyle konuş ve gelecegimize yatır de
10 Yorumla Cevaplarımı sen mi kaldırttın?
00 YorumlaOkuyor musun yoksa çalışıyor musun?
00 YorumlaYav git adamın asabını bozma be
00 Yorumla
6 ayBenimki de tam tersi devamlı bir şeyler istiyordu
00 Yorumla
6 ayİstemiyorum, o kadar basit
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayHakediyor musun bari. Temiz misin. Haketmeyen biriysen çocupa üzülürüm.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayAy super bişey bu
11 Yorumla
Soran6 ayOyyhhh daha güzelleri senin olsun bitanem benim🥹🩵
6 ayBu kızlar nasıl böyle seviliyor ya. Kıskandım.
22 Yorumla
Soran6 ayKıskanma aşkım sen kesin çok güzel çokta naifsindir emin ol her şeyin en iyisini en güzelini hak ediyorsun umarım hepsi seni bulur 🥹💞🩵
- 6 ay
Çok tatlısın, teşekkürler
6 ayUmarım onun kıymetini bilirsin
01 Yorumla
Soran6 ayBiliyorum biliyorum
6 aysevgilinin adı i ile mi başlıyor
01 Yorumla
Soran6 ayAy hayır niye ki
6 ayBence bişi deme yatırım yapan erkek kıymet bilir
01 Yorumla
Soran6 ayKazıdım aklıma çok teşekkürler
- Devamını Gör (5)
Devamını Gör(50)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Durumum kötü, sevgilim maaşının çoğunu bana harcıyor. Yanında ezik gibi hissediyorum, hediye almasını nasıl önlerim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer