AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Doğru söylemişler
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Durumun iç yüzünü bilmeden konuştum çünkü yaşınız burada 18-24 gözüküyordu diye küçük olduğunuzu düşündüm ve o yüzden dedim. Ama madem küçük değilsiniz nasıl oluyor da 85 bin lira olan maaşınızı siz değil de babanız alabiliyor, söyleyin bankaya çalıntı ihbarı yapın kapatsınlar size de yenisini yollasınlar. Ayrıca babanız o parayı versin onlara sizin paranız ile onlara vermeleri bir de 35bin ₺ vermeleri nasıl bir çelişki ben anlamadım
24 yaşındayım üniversiteyi üstten ders alarak 21 yaşında bitirdim
Şimdi 85 bin mi alıyorsunuz gerçekten bu yaşta?
ODTÜ elektrik elektronik mühendisliği mezunuyum dönemimdeki arkadaşlarım 200 binden fazla alıyor ama babam özel sektörde çalışmama izin vermiyor
Özel sektör zordur ama siz daha zorunu başararak 21 yaşında mühendis olmuşsunuz yani dediğim gibi siz bakmak zorunda değilsiniz kardeşlerinize onların da eli ayağı sağlam ise çalışmaları gerekir, nerede o lükslük ben çalışmayayım beleş para gelsin kafası yani zor bir durum ama Allah yardımcınız olsun.
Neye gore az. Kime gore az.
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Sen ne yapıyorsun yani okuyor musun iş mi ne?
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Hatırlıyorum seni. Az. Maaşının hepsini al. Yeni kart çıkar
Öğrenciye gore iyi para bence
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Kafan mı güzel neyi az
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Evini ayır
Çok fazla öğrenciysen eğer
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Böyle ailenin ben
Bizde de eline geçse annem ve abimler öyle yapacak ama ben izin vermem öyle bir şey yaparlarsa da hakkımı helal etmem çoluğundan çpcuğundna çıksın
Kıymetini bil
Git çalış çalış nereye kadar ailenden
Bence gayet iyi 15 bin
Asgari ücretle yasayan insanlar var
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Verme sende maaşını Evlen o zaman
Troll müsün yoksa beyninde sorun mu var?
Doğru demişler kıymetini bil. 15 bin gayet ideal
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Detayda bunu belirtmemişsin ki ama. Ben üniversite öğrencisi olup 15k harçlık veriyorlar sandım. Olay tamamen farklıymış. Yani baban kendisi çalışmıyor mu neden senin maaş kartını alıyor ve kardeşlerine veriyor ki çok saçma. Senin yaşadığın zorlukları biliyor, kardeşlerinde çalışıp didinsinler. Çok zor, ben kötü hissettim şu an. Allah yardımcınız olsun
Babamın kendi dükkanı var aylık kazancı 200 binden fazla. Kirada 6 dairesi var. Üçer üçer iki erkek kardeşimin üstüne yaptı evleri. Dükkanın kazancıyla evimiz geçindiriyor evlerin kirasını da kardeşlerim alıyor
Ne diyeceğimi bilemedim. Babana Allah hidayet versin
kendi maaşından bana asla harçlık vermedi lisede okurken de evlere temizliğe gidip harçlığımı çıkarırdım
Bencede kıymet bilmen lazım
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Haklısın o zaman da neden maaş kartın senin elinde değil saçmalık
Kıza mal mülk düşmez diyor babam
Ya sen bana bı yaz kardeşim bı
Bence yaşına göre iyi
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Sen niye maaşını veriyorsun? İmkanın var kaçsana evden
E yuh ama ya hala az diyorsun ya
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Yani baban doğru diyor da ama sen eğer o maaşi kazanıyorsan bu kadar az vermesi adaletsizlik
Kaç yaşındasın
Erkek adam karısının parasına el sürmez bu yüzden sen evlenince de maaş kartın kardeşlerinde olacak senin paranı kocan yiyemez diyor
Saçma
Kardeşlerimden biri radyo televizyon okuyor diğeri tarih okuyor
24 yaşındayım
Ya tamam kardeşlerine verebilir onda sıkıntı yok ama evlenirsen tabiki kocana vereceksin
Yani o durumda sana karisamaz ki
Bu yaşta kendi parani kazanman çok iyi
Herkesin istediği birisin
Kıza mal mülk düşmez diyor babamın 6 dairesi var üçer üçer kardeşlerimin üstüne yaptı neyi var neyi yoksa
Kirada hepsi dairelerin ve evlerin kiralarını da kardeşlerim alıyor
Her bir ev en az 20 bine kirada. Ankara’da yaşıyoruz.
Sana çok haksızlık yapıyor
Tamam erkekleree daha çok lazım oluyor da ama sanada vermesi lazım üstelik senin maaşın
Keşke benim kızım olsaydın :)
Kira filan ödemiyorsan veya yurt ücreti, gayet iyi
Sence 15.000 yeter mi?
Harçlık ideal tabi
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Senin maaşinı sana sormadan dağıtıyor, ve sana 15 bin veriyorsa tabi bu normal değil. Ben baban kendi maaşından veriyor sandım.
Hayır kendi maaşından bana asla harçlık vermedi lisede okurken de evlere temizliğe gidip harçlığımı çıkarırdım
iyi para bencé
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Aylık mı? Aynı evde yaşıyorsan gayet yeterli
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
İyi bence
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Oha beni evlatlık alın nolur
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Yoksa napsınlar olmayan var
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Of çok bile
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Babamın kendi dükkanı var aylık kazancı 200 binden fazla. Kirada 6 dairesi var. Üçer üçer iki erkek kardeşimin üstüne yaptı evleri. Dükkanın kazancıyla evimiz geçindiriyor evlerin kirasını da kardeşlerim alıyor
Bekarsan az değil
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Benxe de bil 😊
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Kız öyle desenee
az değil
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Elinden al karti
15 az mı be
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Şimdi anladım, onlar haksız
Bence az ya
sana 100 bin verseler ona az dersin
Çok az tabi
15 az 40 bin olmalı
Trlosuu
Trol müsün nesin?
Ailenin gelirine göre değişir
Yaşam tarzına göre değişir
15 bin az 🤏
Çok az.
adam olana çok bile
Onu bulamayanlar var
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Keşke soruyu en başından böyle sorsaydın herkese kopyala yapıştır yapmak yerine, biz seni başka şehirde okuyan öğrenci ya da çalışmayan ev genci sanıp da öyle cevap verdik, peki neden maaş kartını babandan almayı ve ayrı eve çıkmayı denemiyorsun? İyi yerlere gelmişsin, maaşın da çok iyi rahat bi hayat yaşarsın, ama babana rest çekmedikçe de böyle sana üç kuruş para verip geri kalanı da kardeşlerine yedirir, artık yetişkin bi insansın her şeyden önce kendi hayatını düzenini kurman gerekli ailenle nereye kadar yaşayacaksın ki zaten, baban tam bi yobaz kafasında biriymiş kusura bakma ama, senin gibi çok kazanan birine bile kocanın eline bakacaksın diyor, ben kendim kazanıyorum ya baba diyemedin mi, sana tavsiyem bir an önce sıyrıl kendi hayatını kur, bu arada bir şey sorucam ben de lise mezunuyum kpss ortaöğretime girmeyi düşünüyorum, sen Anadolu lisesi mezunu muydun meslek lisesi mi, kaç puanla atandın, gardiyan olarak mı? İşinden memnun muydun o zaman
Ne kadar olsa yeterdi sana?
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Kürt müsün keçe
15 bin yetmiyor asla
15 bine oyuncak alınmaz 🤣
Az değil
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Hangi sehir orsi
Ankara
Iyimis tanımak isterdim
Gitt çalış guzumm
Devlet memuru bir mühendisim ayda elime geçen para 85 bin lira kadar. Maaş kartım babamda senelerdir. Bana ayda 15 bin lira bırakıp kalanı kardeşlerime veriyor. Gençler ayda 3 bin liralık KYK bursuyla 1 ay geçiniyor sen bunun 5 katını alıyorsun ve ev gencisin hiçbir masrafın yok daha ne istiyorsun diyor. 20 ve 22 yaşlarında 2 erkek kardeşim var. Yaşadığımız şehirde üniversite okuyorlar. Onlara kişi başı 35 bin lira harçlık veriyor babam. KYK bursu ve birkaç farklı yerden de burs alıyorlar.
Ben üniversite okurken 18 yaşında adalet Bakanlığına infaz koruma memuru olarak atanmıştım devlet memuru olarak çalıştım üniversite boyunca. Üniversite bitince mühendis kadrosuna geçtim sınava tekrar girerek. Memurken de maaşımın yüzde 75’ini babam alıp kardeşlerime dağıtıyordu. Erkeklerin kızlara göre daha çok ihtiyacı olur diyor. Kız arkadaşları olacak o kızlara para harcamaları gerekecek diyor. Sen kızsın sen evlenince kocanın eline bakacaksın ama onlar aile geçindirecek diyor.
Sen o anne babayı çöpe at gitsin 😉
Az bence
Ayıp abi ya