Maaş yattığı gibi 12 gün de bitti borcum vardı ablama 2 gündür yemek yemiyorum iş yerinde kimseden para vs istemem nolcak böyle?

Çok zoruma gitti bu durum
Güncellemeler
7 ay
Devir çok kötü ekonomi çöp zaten
Maaş yattığı gibi 12 gün de bitti borcum vardı ablama 2 gündür yemek yemiyorum iş yerinde kimseden para vs istemem nolcak böyle?
Cevapla