Arkadaşlar çalıştığım yer aniden istifa ettim diye bana 15 günlük paramı vermıyor. Ne yapabilirim?

Zaten bir aydır çalısıyordum. Kalan 15 günlük paramı, aniden istifa ettin bizi zarara uğrattın diye ödemeye yanaşmıyor. İşin kötüsü sigortamıda yapmamışlar. Gidip işkura şikayet etsem sonuç alabilirmiyim?
Arkadaşlar çalıştığım yer aniden istifa ettim diye bana 15 günlük paramı vermıyor. Ne yapabilirim?
Cevapla