1 hafta çalıştığım yerden ayrıldım, o günlerin parasını almak istiyorum ama oyalıyorlar. Ne yapsam?

Bir yerde yaklaşık 1 hafta çalıştım ve ayrıldım. Haklı olarak çalıştığım günlerin karşılığını almak için patronlara yazdım ama attığım mesajlara kasıtlı olarak bakmıyorlar ya da sürekli erteleyip duruyorlar. Evet az çalışmış olabilirim ama 9 saat boyunca ayakta çalışmanın karşılığını da almak en doğal hakkımdır kimse kusura bakmasın. Ayrıca öğrenciyim ben. Bu şahısları nereye şikayet edebilirim?

1 hafta çalıştığım yerden ayrıldım, o günlerin parasını almak istiyorum ama oyalıyorlar. Ne yapsam?
Cevapla