“Kibirlenerek insanlardan yüzünü çevirme ve yeryüzünde böbürlenerek yürüme. Çünkü Allah, kibirle kasılan, kendini beğenmiş, çokça övünüp duran hiç kimseyi sevmez.”
Siz kimsiniz ki bunun önüne geçebiliyorsunuz? Nasıl bir insanı ifşa edebiliyorsunuz? Fakirlik veya parasızlık bu kadar mı alay konusu oluyor sizin beyinciğiniz de?
Parasız erkeği annesi sevmez ama karısı sevebilir eş kocasına destek olmak için çalışır ama anne para kazanmayan oğlunu aşağılar parasını elinden alır parası varsa sever parası var diye sever
Kimin kimseyi seveceği konusu paraya bağlı bir şey değil aslında, tamamen doğru kişiyle karşılaşmayla alakalı. 😊 Belki bu arkadaşın henüz anlaşacağı kişiyi bulamamasının sebebi maddiyat değil, başka bir şeydir. İnsanları sadece dış görünüş veya durumlarına göre yargılamamak gerek.
Belki çok samimi ve eğlenceli biridir ve bu konuyu da tatlı bir mizaha dönüştürüyordur. Kısmet meselesi sonuçta; ona da gün gelir, yüz güler. 😉
Valla zengin erkekler en çok pedofili olanlar. Hepsi çocuğu yaşındaki lerle oluyor ama tüm kadınlar onlara hasta iş yine parasız olduğu için kimsenin yüzüne bakmamasina geliyor
Oda doğru tabiki Burada çok rastlıyorum hemcinslerimin yalnız olmasına Az bi döküldüklerinde parasız oldukları ortaya çıkıyor Bide bana burada laf eden bi çok kız sonra dm den yürüyor Sonuç para