Maddi durumu iyi olan teyzemin bana çeyrek altın vermesi normal mi?

Annem öldükten sonra teyzem beni çok aradı sordu Eşim sadece telefonla aramanın bir anlam ifade etmediğini ve teyzemin aslında beni çok da önemsemediğini söylüyor

Eşimle evlenirken nikahımıza teyzem gelemedi çünkü onun ikinci evliliğinden olan çocuğunun benim nikahımdan bir hafta önce düğünü vardı gelemediler o yüzden öyle söyledi ayrı şehirlerdeydik

Birkaç ay sonra ben memlekete gittiğim zaman bana çeyrek altın verdi teyzemin durumu çok iyidir sizce bu durum normal mi

Güncellemeler
7 ay
Arkadaşlar soruyu anlayamadınız galiba teyzem çok zengin bir kadın yani anne yarısı üstelik ben annesiz büyüdüm hani çeyrek altın ne bileyim uzaktan akrabaya takılan bir şeydir bir bilezik alınır en azından iki 3000 TL fazla verilir
Maddi durumu iyi olan teyzemin bana çeyrek altın vermesi normal mi?
Cevapla