Türkiye şartlarında bu maaşı alsam çok rahat geçinirim dediğiniz miktar kaç bin TL?

Türkiye şartlarında bu maaşı alsam çok rahat geçinirim dediğiniz miktar kaç bin TL?

Zenginlikten ne anladığına bağlı. Eğer ortalama kazancın çok çok üzerinde, gerçek anlamda maddi zenginlikten bahsediyorsan hiç bir maaş bunu karşılamaz.
Ayda 500 TL maaş alsan bile yemeyip içmeyip biriktirsen bile güzel bir şehirde ve muhittehavuzlu bir villayı alman 10 yılı bulur.
Canın istediğinde villa, uçak helikopter alabilecek bir zenginlikten bahsediyorsan kendi işini yaparak ulaşabileceğin bir şey ama çok büyük risk alman lazım, tabi çok iyi donanım da gerekli.
Böyle bir miktar veremem ama canım her istediğinde istediğim ülkeye pat diye çıkabildiğim an, çalışmasam da gelen bir gelirim olduğunda evet zengin olmuşum derim.
Sıfırları okumakta zorlanayım işte
youtube.com/shorts/JPBYQ6d6Zbw?si=cB1AKPePyCzTlyOX
Sondaki gibi döverim seni 😃😃
Paraya sıkıştım aha öyle djdj
Senin adın bundan sonra büyük Hilmi dkdkd
😅😅
Teşekkür ederim 💫
Rica ederim Hilmi
10.000.000 $
Ruble mi 😃
Hayır, dollar bills 😃
Sterlin niye değil dkdkd
O ne be dolar olan yerde ahdhd
Dolar ney ki alayına tl ver mehterli hgffcvh
Teşekkür ederim 😃
Ricalaaar 😃
Herkesin “zenginlik” tanımı farklı tabii, ama Türkiye şartlarını düşününce ayda en az 150-200 bin TL bir maaşla “rahatım!” diyebilirsin gibi geliyor 😄. Çünkü iş sadece geçinmeyle bitmiyor, yatırım yapmak, birikim yapmak, tatillere yer açmak da önemli. Tabii bu miktarı arzuların ve yaşam standardın da şekillendirecek! 💸 YTD 😛!
Cevap
11Cevap
Ciddi ciddi 100, 200 bin diyenler neyin kafasını yaşıyor ya? Bir evin ilk peşinatı 500 bin? Açın az haber izleyin, başka söze gerek yok.
500 bin sanırım zengin oldum demek için yeter bana zengin hissettirir 😅
zengınım dıyebılmem ıcın kazandıgımı anında harcamamam lazım sadece sjsjsj
Zengin olan adam maaş mı alır mk vizyonsuzluk yapma
Cidden jdjdjdjdn
Zengin oldum diyebilmem için toplam mal varlığımın değerinin 1 milyar dolara ulaşmış olması gerek.
Sadece maaş ile asla zengin olamazsınız, ya da siz zengin olduğunuzu sanarsınız.
Zengin olmak için 150 bin üzeri alması gerekir. Ya da kendi işini kurması gerekir.
150 binden kastın dolar dimi bacım?
Zengin olan maaş almıyor. Maaşlı çalışan değil. Oncelikle bunu bilmelisin
Fakirler olarak daha bunu çözemedik kusura bakma. 😂
Kaç milyon dolar filan
Ayda 200k zenginliktir muhtemelen
Helikopterim var ise artık zenginimdir..
50-60 bin falan
En az 100bin
Bir milyon
En az 200 bin
100 bin en az
200 bin yeter jdjdi
200k iyi
Çalışmıycak kadar zengin olmalıyım
En az 100k
En az 150
200k
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?